شنبه 30 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوانفکر: انتخاب اوباما تحت تاثیر روشنگری‌های احمدی‌نژاد بود

علی‌اکبر جوانفکر٬ مشاور رسانه‌ای رئیس دولت دهم می‌گوید پیروزی باراک اوباما در آمریکا تحت تاثیر «روشنگری‌های» محمود احمدی‌نژاد بوده است.

آقای جوانفکر این ادعا را روز شنبه (۳۰ فروردین) در گفتگویی که از وی در خبرگزاری ایلنا منتشر شده مطرح کرده است.

وی گفته فکر می‌کند انتخاب اوباما به عنوان رئیس جمهوری آمریکا «تحت تاثیر روشنگری‌های احمدی‌نژاد» بوده چرا که «محبوبیت» احمدی‌نژاد «فرامرزی» شده است.
این ادعای جوانفکر در شرایطی مطرح می‌شود که احمدی‌نژاد پیش از انتخاباتی که منجر به پیروزی اوباما شود گفته بود بعید می‌داند در آمریکا اجازه داده شود یک رنگین‌پوست رئیس جمهور شود.

جوانفکر در بخش دیگری از این گفتگو با دفاع از طرح موضوع انکار هولوکاست از سوی احمدی‌نژاد مدعی شده این اقدام «فضای خفقان‌آور جهان را شکست.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشاور رئیس دولت دهم همچنین با دفاع از سیاست خارجی احمدی‌نژاد اظهار کرده «کارهای احمدی‌نژاد باعث افزایش امنیت ما شد و منافع ملی ما را بیشتر را تامین کرد.»

وی در این گفتگو از برنامه‌ها و سیاست‌های داخلی دولت‌های نهم و دهم نیز تمجید کرده و مدعی شده کسی به اندازه احمدی‌نژاد برای اداره کشور «برنامه» نداشته است.

سرپرست سابق موسسه ایران درباره اختلاف‌ها میان علی خامنه‌ای و احمدی‌نژاد هم گفته «وقتی رئیس جمهور نتواند اعضای دولتش را خودش تعیین بکند بحث شروع و چالش ایجاد می‌شود.»

احمدی‌نژاد در دولت دوم خود بر سر معاون اولی اسفندیار رحیم‌مشایی و برکناری حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات با علی خامنه‌ای دچار اختلاف جدی شد که در آن زمان جنجال‌های زیادی به پا کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016