پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال ساخت هواپيمای مسافری توسط ايران و هند

مديرکل دفتر حقوقی و امور بين الملل سازمان هواپيمايی کشوری گفت: در راستای ارتقای تعاملات هوانوردی با کشورهای تاثيرگذار ، همکاری‌های حمل و نقل هوايی دو جانبه ايران و هند به عنوان يکی از اولويت‌های توسعه ارتباطات بين المللی سازمان هواپيمايی کشوری قر ار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش ايسنا، محمد سعيد شرفی اظهار کرد: با توجه به اهميت توسعه راهبردی روابط بين دو کشور ايران و هند در حوزه حمل و نقل هوايی و به منظور ايجاد ساز و کار مناسب و تسريع در روند همکاری‌های هوايی بين دو کشور جلسه ای با حضور معاونان بازرگانی شرکت های هواپيمايی، شرکت فرودگاههای کشور، شرکت تعميرات مهندسی هواپيمايی فارسکو و سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

وی افزود: در اين جلسه ابتدا نقطه نظرات شرکت های هواپيمايی و ساير دستگاه‌های ذيربط اخذ و سپس در زمينه همکاری‌های هوايی، گردشگری و صدور خدمات فنی – مهندسی ايران به کشور هند بحث و تبادل نظر شد.

احتمال ساخت هواپيمای مسافری توسط ايران و هند

شرفی جمعيت يک ميليارد و ۲۰۰ ميليون نفری، جاذبه‌های گردشگری، رشد طبقه متوسط هند به لحاظ اقتصادی و فرصت‌های پيش رو در تعاملات با اين کشور را حائز اهميت دانست و گفت: هندی ها در صدد ساخت هواپيمای مسافری بومی هستند و با وجود چنين برنامه‌ای در داخل کشور احتمال تعريف يک پروژه مشترک در اين حوزه وجود دارد.

مديرکل دفتر حقوقی و امور بين الملل سازمان هواپيمايی کشوری با اشاره به جمعيت هفت ميليون نفری شاغل در صنعت هوانوردی و فرصت‌های آموزشی در کشور هند خاطرنشان کرد: آموزش نيروی انسانی هند توسط اساتيد ايرانی در بخش هوانوردی، تربيت نيروی متخصص در حوزه مديريت فرودگاهی، عمليات فرودگاهی، مراقبت پرواز و ساير تخصص های مورد نياز اين کشور و صدور خدمات فنی مهندسی از عمده ترين فرصت های پيش روی ايران در کشور هند به شمار می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016