پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ربیعی: ثبت‌نام بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر در طرح بیمه سلامت همگانی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت‌نام حدود یک میلیون و 300 هزار نفر از مردم در طرح بیمه سلامت همگانی تا صبح امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکترعلی ربیعی در حاشیه نشست مشترک سازمان تامین اجتماعی با انجمن‌های علمی و تخصصی پزشکی کشوربا بیان اینکه بیشترین رقم ناشی از هدفمندسازی یارانه‌ها در اختیار بخش سلامت قرار گرفته است و بخش قابل توجهی نیز وارد سازمان‌های بیمه‌گر شده است، گفت: تا صبح امروز یک میلیون و 300 هزار نفر در برنامه بیمه سلامت همگانی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام افراد فاقد پوشش بیمه در طرح بیمه سلامت همگانی از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است و سازمان بیمه سلامت ایران این آمادگی را دارد که اگر جمعیت افراد فاقد بیمه از شش میلیون هم فراتر رفت بتواند ثبت نام را ادامه دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزیر تعاوون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در همین مدت اندک اعتبار دفترچه‌های بیمه بیشتر شده است اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بدهی داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد خود را تا آخر بهمن ماه تسویه کرده است و با توجه به اینکه برای پرداخت مطالبات از نظر قانون سه ماه فرصت وجود دارد، هنوز هم برای پرداخت مطالبات اسفند و فروردین زمان در اختیار دارد.

ربیعی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت ایران نیز تمام اسناد پزشکی خود را رسیدگی کرده است گفت:‌در حال حاضر وضعیت بیمه‌ها مناسب است و امیدواریم با تعامل وزارت بهداشت با سازمان‌های بیمه گر مردم از لذت داشتن یک دفترچه بیمه ارزشمند و معتبر بهره مند شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016