جمعه 30 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

اعضای گروه نارنجی به احکامی از یک تا ۱۱ سال حبس محکوم شدند

دادستان کرمان جزییات بیشتری از روند رسیدگی به چند پرونده مهم در محاکم این استان ارائه کرد و گروهی از بازداشت شدگان و محکومین را از فعالان سایبری و فیسبوکی ذکر نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ایرنا، ˈیدالله موحدˈ روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پارسال پرونده هایی در حوزه جرایم علیه امنیت کشور در این استان مطرح شد که نخستین پرونده مربوط به پات شرق گواشیر بود که در قالب آن، گروه ۱۱ نفره ای در راستای طراحی سایت ها، وب سایت ها و تولید محتوا برای رسانه های معاند نظام، اقدام می کردند.

وی اظهار کرد: این افراد به صورت مرموز و با پوشش های اطلاعاتی و ارتباطاتی با شبکه های ماهواره ای از جمله بی بی سی فارسی در ارتباط بودند و اطلاعاتی را در اختیار رسانه های معاند قرار می دادند که توسط اطلاعات سپاه پاسداران در کرمان شناسایی شد.

دادستان کرمان تصریح کرد: پس از کشف این گروه، مراکز آن ها شناسایی و با هماهنگی قضایی، بررسی دفاتر و اسناد آنها انجام شد که مدارک لازم نیز به دست آمد و آن ها تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

وی گفت: چهار نفر از متهمان این پرونده در حوزه مدیریتی کار می کردند و محوریت کار با آن ها بوده است و هفت نفر دیگر نیز تحت تاثیر القائات این افراد کار می کرده اند.

موحد با اشاره به این که با همکاری قاضی ویژه این پرونده تمامی زوایای آن کشف شد، ادامه داد: بسیاری از متهمان این پرونده به این فعالیت ها اقرار کردند و در دادگاه انقلاب محاکمه شدند و در نهایت مجازات های قانونی به تناسب میزان تاثیر و مداخله آن ها تعیین شد که این مجازات ها از یک سال تا ۱۱ سال حبس بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016