شنبه 31 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
16 خرداد» احضار مدیر باشگاه خبرنگاران جوان به دادگاه در پی شکایت مهدی خزعلی
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی خزعلی برای هفتمین بار بازداشت شد

یکی از نزدیکان مهدی خزعلی خبر از بازداشت مجدد این فعال سیاسی داد.

به گزارش ندای سبز آزادی امروز مهدی خزعلی در حالی که با خانواده خود بیرون از منزل بود توسط ماموران بازداشت و به اوین منتقل شد. وی به محض بازداشت اعلام کرد اقدام به اعتصاب غذا می کند.

چندی پیش نیزمهدی خزعلی از تشکیل پرونده قضایی جدیدی علیه خود با شکایت دادستانی اصفهان به اتهام اخلال در نظم و اهانت به مسئولان خبر داده بود. خزعلی این پرونده را سیزدهمین پرونده قضایی خود خوانده و گفته بود: پرونده یاد شده ، بدون ابلاغ و تحقیقات در مرحله دادسرا ، تشکیل و به صورت مستقیم به دادگاه ارسال شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه، پرونده جدید توسط شعبه سوم دادیاری دادسرای اصفهان تشکیل شده است ، افزوده بود : شعبه ۱۱۰ دادگستری اصفهان در احضاریه ای ، زمان محاکمه را اوایل اسفند ماه سال جاری تعیین کرده بود که در دادگاه حضور نیافتم و در نامه ای به دادگاه خواستار تعیین شاکی و اتهام شدم.

مهدی خزعلی از بعد از انتخابات سال ۸۸ تاکنون شش بار به زندان اوین رفته است.

وی در طی حبس خود اقدام به اعتصاب غذای طولانی کرده بود که با وضعیت جسمی بسیار نامساعدی رو به رو شد. خزعلی پیش از ششمین بازداشتش در آخرین پست وبلاگ خود نوشته بود: من اعتصاب غذا را در راستای تلاش و مبارزه مدنی می دانم و اعتصاب غذا و ایثار جان را آخرین سلاح مظلوم در دنیایی می دانم که صدایی به جایی نمی رسد.

گفتنی ست مهدی خزعلی ، دو هفته پیش از این بازداشت متن اعتراضی به آیت الله مهدوی کنی نوشت و طی آن ناگفته هایی از زندگی مهدوی کنی را برای مردم بازگو کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016