چهارشنبه 18 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ابوبکر البغدادی رسما به دولت لبنان اعلان جنگ داد

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - سرکرده تروريست‌های داعش با اعلام ورود به مرحله جديدی از "جهاد"، تصميم خود را برای فراری دادن زندانيان "اسلامگرا" از زندان‌های مختلف، از جمله زندان "روميه" در لبنان علنی کرد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از العالم، مرکز رسانه ای "عايشه"، يک پيام صوتی از بغدادی سرکرده داعش منتشر کرد که در آن آمده است: به شما بشارت می دهيم از شروع مرحله جديدی از نبرد که آن را با طرحی به نام "تخريب ديوارها" آغاز می کنيم. در اين طرح به يکی از مهمترين اولويت ها می پردازيم که همان "آزاد کردن اسرای مسلمان" در هر مکان؛ و نيز تعقيب و کشتن "جلادان" آنهاست که قضات و بازجوها در صدر اين ليست قرار می گيرند... ای اسرای ما! بدانيد که هرگز از شما غافل نشديم و هميشه تصوير شما در ذهن ماست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در اين ويديو تصويری از زندان روميه در لبنان نمايش داده می شود که بر آن عبارت "ربوده شدگان زندان روميه" آمده و در ادامه ذکر شده است: "دولت طاغوتی لبنان که هم پيمان آمريکاست در جنگ با شيران "فتح الاسلام" سه تن از آنان را اعدام کرد و برای بعضی تا ۱۵ سال زندان در نظر گرفت و همه اين کارها را برای جلب رضايت ايران و آمريکا انجام داد... شيران "جهادی" اکنون پشت در زندان ها هستند و به اذن خدا همچنان که وارد لبنان شدند، وارد زندان نيز خواهند شد و بدانيد کسانی که توانستند زندان ابوغريب را ويران کنند، می توانند اين کار را با زندان روميه هم انجام دهند.

در قسمت ديگری از اين فايل تصاويری از ساختمان (ب) زندان روميه و تعدادی از زندانيان "مسلمان" نمايش داده می شود و "ابوعمر سليم طه" که يکی از زندانيان اين زندان بوده صحبت می کند.

وی می گويد: به خدا با برادران زندانی خود در طبقه سوم ساختمان (ب) در زندان روميه بد کرديد، درحالی که اگر آن چنان که شايسته است حق معرفت آنان را به جا می آورديد، بايد آنها را بر دوش خود حمل می کرديد و و پاهايشان را می شستيد...! از خدا می خواهيم که شما را هدايت کند...

اين ويديو با نشان دادن صحنه هايی از زندان روميه به پايان می رسد که در آن تعدادی از زندانيان "اسلامگرا" در حالی که پرچم داعش را در کنار يک پلاکارد با مضمون "ربوده شدگان زندان روميه" آويخته اند، نشان داده می شوند.

در اين ويديو تصاويری از زندانيانی که در کشورهای ديگر تحت شکنجه قرار گرفته اند نيز به نمايش در آمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016