جمعه 27 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سایت خامنه‌ای با انتشار این پوستر اعلام کرد: عربستان، اسرائیل و داعش سه عامل بحران جهان اسلام هستند

دیگربان - سایت رسمی علی خامنه‌ای پوستری منتشر کرده که در آن عربستان سعودی٬ «داعش» و اسرائیل به عنوان سه عامل اصلی بحران تاریخی فلسطین و جهان اسلام معرفی شده‌اند.

در این پوستر که روز ۲۵ تیر منتشر شده٬ پرچم‌های اسرائیل و «داعش» و چارخانه سفید و قرمزی به عنوان نماد پادشاهان و مفتی‌های عربستان و برخی دیگر از کشورهای عربی٬ از دو سیم قرمز و سبز یک بمب ساعتی آویزان شده است.

انبری به رنگ پرچم سه رنگ ایران (سبز٬ سفید و قرمز) نیز در این پوستر دیده می‌شود که در حال قطع سیم قرمزی است که پرچم اسرائیل از آن آویزان شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در توضیح این پوستر جمله‌ای از علی خامنه‌ای مبنی بر اینکه «همه‌ تلاش‌های دشمن متوجّه این است که امّت اسلامی را از یاد فلسطین غافل کند» نیز دیده می‌شود.

جمله‌ دیگری از خامنه‌ای در این پوستر مبنی بر اینکه «وجود این جریان‌های تکفیری برای استکبار و دشمنان جهان اسلام یک مژده است» درج شده است.

قرار دادن عربستان سعودی در کنار اسرائیل و گروه «داعش» آن‌هم از سوی سایت رسمی علی خامنه‌ای از مهمترین ویژگی‌های این پوستر محسوب می‌شود.

13930425_0126986.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016