دوشنبه 30 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اتحادیه اروپا با ادامه تعلیق برخی از تحریم‌ها علیه ایران موافقت کرد

رادیو زمانه ـ شورای اتحادیه اروپا روز دوشنبه (۲۱ژوئیه / ۳۰تیرماه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تعلیق برخی از تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را تا روز ۲۴ نوامبر (سوم آذرماه) تمدید خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، این اقدام به‌ویژه به ایران اجازه می‌دهد تا به صادرات نفت خام خود ادامه دهد.

اتحادیه اروپا به پیروی از تصمیم ایران و قدرت‌های بزرگ برای تمدید مذاکرات هسته‌ای تا چهار ماه دیگر، به‌منظور دستیابی به یک توافق نهایی در مورد برنامه هسته‌ای تهران این تصمیم را گرفت. تاریخ دوشنبه ۲۴ نوامبر ۲۰۱۴ مهلت جدید برای رسیدن به توافق نهایی تعیین شده است.

تصمیم اتحادیه اروپا در واقع ادامه چهار ماه تعلیق تحریم‌های ایران است که در ماه ژانویه در پاسخ فوری به متوقف ساختن بخشی از فعالیت‌های هسته‌ای تهران گرفته شد.

توقف بخشی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران در پی توافق هسته‌ای این کشور با گروه ۱+۵ در ژنو صورت گرفت.

وزیران امور خارجه ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا، روز سه‌شنبه (۲۲ ژوئیه / ۳۱ تیر) در نشست خود در بروکسل تمدید چهار ماه تعلیق تحریم‌های ایران را به تأیید خواهند رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016