سه شنبه 31 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دفاع فرجی‌دانا از توفيقی: انتصابات وزارت علوم با استعلام و پاسخ مثبت وزارت اطلاعات بوده است

خبرگزاری تسنيم: دبير دفتر تحکيم وحدت با اشاره به ديدار شب گذشته نمايندگان تشکل‌های دانشجويی با وزير علوم گفت: فرجی دانا در پاسخ به انتقاداتی در خصوص انتصابات وزارت علوم از توفيقی حمايت کرد.

علی بيانی دبير دفتر تحکيم وحدت در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنيم با اشاره به ديدار شب گذشته نمايندگان اتحاديه‌های دانشجويی با وزير علوم اظهار داشت: جلسه خوبی بود و اينکه زمينه‌ای فراهم شود تا دانشجويان بتوانند به شکل حضوری دغدغه‌های خود را به وزير علوم بيان کنند اتفاق خوبی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: دانشجويان در اين ديدار سوالاتی را مطرح کردند، برخی از سوءتفاهم‌ها برطرف شد و برخی از سوالات نيز پاسخ داده شد همچنين به برخی از انتقادات پاسخ دادند که ما درباره تعدادی از انها قانع شديم.
اين فعال دانشجويی افزود: وزير علوم به برخی از مسائل درباره انتصابات در معاونت‌ها و روسای دانشگاه‌ها پاسخ دادند و تاکيد کردند روسای دانشگاه‌ها سابقه علمی دارند و به دور از حاشيه هستند.

دبير دفتر تحکيم وحدت ياداور شد: مسائلی نيز درباره فعاليت تشکل‌های دانشجويی مطرح کردند که معاون فرهنگی ايشان بر فعاليت و شکل گيری آنها بر اساس قانون تاکيد کردند.

وی گفت: وزير علوم تاکيد داشت که درباره همه انتصاب‌ها از وزارت اطلاعات استعلام صورت داده است و وزارت اطلاعات نيز به انها پاسخ مثبت داده است.

بيانی خاطرنشان کرد: دانشجويان درباره انتصاب افرادی که در فتنه ۸۸ فعال بودند در وزارت علوم به خصوص در جايگاه مشاور و معاون وزارت علوم انتقاداتی را مطرح کردند و وزير تاکيد کرد اين افراد پس از سخنان مقام معظم رهبری اقدامی نکردند کسانی که در زمينه منصوبين وزارت علوم در اين خصوص ادعايی دارند سند بياورند.

دبير دفتر تحکيم وحدت با اشاره به انتقاد دانشجويان از تحرکات توفيقی گفت: آقای وزير از عملکرد توفيقی دفاع کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016