شنبه 4 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فرمانده سپاه: منتظر«اذن جهاد» خامنه ای برای محو 24 ساعته اسرائیل هستیم

العربیه - صفحات فیس بوک و سایت های نزدیک به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، جمعه 25 ژوئیه خبری از اعلام آمادگی محمد علی جعفری فرمانده این نیروی نظامی برای با نابودی اسرائیل ظرف 24 ساعت در صورت صدور اذن جهاد توسط آیت الله علی خامنه ای رهبر این کشور منتشر کردند.

صفحه متعلق به سپاه پاسداران در فیس بوک و سایت های افسران جنگ نرم و سنگری ها، از جمله رسانه هایی هستند که این سخنان محمد علی جعفری را منتشر کردند.

به نوشته این سایت ها، فرمانده سپاه پاسداران ایران گفته است: « اگر فرمانده معظم کل قوا اذن جهاد را صادر کنند اسرائیل را در طی 24ساعت با خاک یکسان میکنیم. موشک های ما سالهاست برای پرواز بی قراری می کنند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جزئیاتی درباره این که این سخنان چه زمانی و در چه جمعی مطرح شده، در اخبار منتشره ذکر نشده است.

آیت الله خامنه ای شامگاه چهارشنبه در سخنانی در حضور جمعی از دانشجویان، حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم کرده و خواستار برگزاری همه پرسی با حضور تمام ساکنان اسرائیل و فلسطین برای تعیین سرنوشت اسرائیل شده بود.

رهبر جمهوری اسلامی ایران گفت: « همانگونه که امام خمینی می فرمود اسرائیل باید از بین برود، البته نابودی اسرائیل به عنوان تنها راه علاج واقعی، به معنای از بین بردن مردم یهود این منطقه نیست، بلکه برای این کار منطقی، ساز و کاری عملی وجود دارد که جمهوری اسلامی آن را در مجامع بین المللی ارائه داده است.»

او در عین حال بر ضرورت مقاومت مسلح تاکید و از «همه ملت های مسلمان و غیر مسلمان» خواست به «وظیفه سیاسی» خود برای «حمایت از مردم غزه» عمل کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016