دوشنبه 6 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حکم شش سال حبس برای پسردایی علی خامنه‌ای

Seraj-Mirdamadi.jpg
بامدادخبر: سراج میردامادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی «اصلاح‌طلب»، از سوی شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ۶ سال حبس محکوم شد.

آقای میردامادی که پسردایی علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی است، از روز ۲۱ اردیبهشت ماه در بازداشت به سر می‌برد، سال گذشته و پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی پس از ۴ سال از فرانسه به ایران بازگشت و در‌‌ همان فرودگاه پاسپورتش از سوی نیروهای امنیتی توقیف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در دادگاهی که روز ۳۰ تیرماه و در هفتادمین روز بازداشتش تشکیل شد، به «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» و «اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی» متهم گردید که بر اساس حکمی که روز یکشنبه (۵ مرداد-۲۷ جولای) به او ابلاغ شده، دادگاه در هر دو مورد اتهامی وی را مجرم شناخته است.

قاضی دادگاه هم‌چنین با آزادی این فعال سیاسی با قرار وثیقه تا زمان قطعی شدن حکم در دادگاه تجدیدنظر مخالفت کرده است.

سراج‌الدین میردامادی در فاصله‌ی سال‌های ۷۸ تا ۸۱ معاون مدیرکل انتخابات وزارت کشور در دولت محمد خاتمی بود. او پس از خروج از ایران در سال ۸۸، به عنوان خبرنگار با رادیو‌زمانه هم‌کاری می‌کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016