سه شنبه 28 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

روسای سازمان غذا و دارو و استاندارد به دادسرا احضار شدند

تهران – ايرنا – روسای سازمان های غذا و دارو و استاندارد در ارتباط با استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی و در پی شکايت وکلای دادگستری، به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت احضار شدند.

فرشيد رفيعی نايينی يکی از وکلای دادگستری شاکی در اين پرونده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضايی ايرنا ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: صبح امروز به منظور پيگيری شکايتی که روز شنبه هفته جاری از رييس سازمان غذا و دارو و رييس اسبق سازمان استاندارد به دليل استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی انجام داده بوديم به دادسرای کارکنان دولت مراجعه کرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين وکيل دادگستری ادامه داد: بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت که رسيدگی به اين پرونده را بر عهده دارد‏، روسای سازمان های ياد شده را به منظور پاسخگويی در خصوص شکايت انجام شده به دادسرا احضار کرده است.

رفيعی نايينی گفت: طبق احضاريه ارسال شده‏، رييس سازمان غذا و دارو و رييس سابق سازمان استاندارد ظرف مدت سه روز پس از ابلاغ احضاريه بايد برای پاسخگويی در شعبه بازپرسی دادسرای کارکنان دولت حاضر شوند.

شماری از وکلا، ۲۵ مرداد ماه جاری با حضور در دادسرای کارکنان دولت از رييس سازمان غذا و دارو و روسای سابق سازمان استاندارد به دليل استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی شکايت کردند.

اين شکايت توسط مصطفی ترک همدانی، پيمان حاج محمود عطار و فرشيد رفيعی ناينی از وکلای دادگستری صورت گرفته و برای رسيدگی به شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده است.

اين وکلا بر اساس مواد يک، سه، چهار و پنج قانون مواد خوراکی و آشاميدنی و آرايشی و بهداشتی مصوب ۲۲ تير ماه سال ۱۳۴۶ و همچنين ماده ۳۵ قانون تعزيرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی مصوب مجمع تشخيص مصلحت نظام و مستند به قانون مجازات اسلامی در باب تقصيرات مامورين دولتی از رييس سازمان غذا و دارو و روسای سابق سازمان استاندارد شکايت و درخواست رسيدگی به اين شکايت را طرح کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016