یکشنبه 9 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزير نفت سابق به دادسرا احضار شد


تهران - ايرنا - يکی از شاکيان وزير اسبق نفت در پرونده بنزين های آلوده، از دستور بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت مبنی بر احضار متهم پرونده خبر داد.

«مصطفی ترک همدانی» روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضايی ايرنا افزود: در مراجعه ای که امروز(يکشنبه) به دادسرا داشتم، بازپرس شعبه ۱۵ دستور احضار وزير اسبق نفت را صادر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سه وکيل دادگستری (پيمان حاج محمود عطار، عليرضا دقيقی و مصطفی ترک همدانی) يازدهم خرداد سال جاری با حضور در دادسرای کارکنان دولت و ارائه مستنداتی، از وزير اسبق نفت به دليل توليد بنزين آلوده توسط پتروشيمی در زمان وزارتش شکايت کردند.

اين شکايت برای رسيدگی در اختيار بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت قرار گرفت و بازپرس نيز نمايندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان محيط زيست را ۲۱ خرداد ماه برای پاسخگويی و ارائه دلايل خود مبنی بر آلوده بودن يا نبودن بنزين توليدی پتروشيمی احضار کرد.

اخيرا نيز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان محيط زيست گزارش های خود را در ارتباط با آلودگی بنزين توليدی پتروشيمی به دادسرا ارائه کرده اند.

علاوه بر دو دستگاه ياد شده، مجلس شورای اسلامی نيز پژوهشی را در خصوص آلودگی بنزين توليد پتروشيمی در قالب يک گزارش به دادسرا ارائه کرده است.

وزير اسبق نفت نيز در اعتراض به اقدام اين سه وکيل دادگستری، از آنان به اتهام نشر اکاذيب و تشويش اذهان عمومی به رييس قوه قضاييه شکايت کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016