سه شنبه 25 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

محسن هاشمی: خبر مربوط به توافق انتخاباتی هاشمی رفسنجانی جعلی است


فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با انتشار بيانيه‌ای خبر اخير منتسب به وی در فيس بوک در مورد توافق انتخاباتی آيت الله هاشمی رفسنجانی را کاملا جعلی عنوان کرد.

به گزارش فارس، محسن هاشمی فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با انتشار بيانيه‌ای خبر اخير منتسب به وی در فيس بوک در مورد توافق انتخاباتی آيت الله هاشمی رفسنجانی را کاملا جعلی عنوان کرد.

متن کامل اين بيانيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«در پی انتشار خبری کاملا کذب به نقل از يک صفحه فيس بوک جعلی منتسب به اينجانب در برخی سايت های خبری، صراحتا اعلام ميدارم که بنده هيچ گونه صفحه ای در فيس بوک نداشته و ندارم و اخباری که از اينجانب و يا همراهان و آشنايان در صفحاتی که در فيس بوک به نام اينجانب نقل می شود جعلی و با اهداف و اغراض کاملا سياسی ساخته می شود.

بنابراين تاکيد می شود انتشار خبر اخير منتسب به اينجانب درفيس بوک در مورد توافق انتخاباتی آيت الله هاشمی رفسنجانی ،کاملا جعلی بوده و از اساس کذب اعلام می شود.

محسن هاشمی»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016