دوشنبه 31 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
23 شهریور» آخرين وضعيت پرونده مهدی و فاطمه هاشمی رفسنجانی
17 شهریور» آغاز دادگاه تجديدنظر فاطمه هاشمی
پرخواننده ترین ها

فاطمه هاشمی تبرئه شد


وکيل‌مدافع فاطمه هاشمی از صدور رای برائت برای موکلش خبر داد.

سيدوحيد ابوالمعالی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: قضات شعبه ۵۴ دادگاه تجديدنظر استان تهران، ۱۹ شهريورماه سال جاری رای بر برائت موکلم صادر کردند، البته رای صادره حدود يک هفته بعد به دست اينجانب رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: ۲۱ مرداد ماه سال ۹۲ مطلبی تحت عنوان «آقای لاريجانی! ای کاش مهدی برادر شما بود» به نقل از موکلم در يکی از سايت‌ها منتشر شد. اين موضوع، باعث شده بود که نماينده دادستان عليه موکل به اتهام نشر اکاذيب اعلام جرم کرده و اين اتهام با وجود اعتراض به صلاحيت دادگاه انقلاب، در دادگاه انقلاب رسيدگی شد.

وی افزود: قاضی احمدزاده رييس شعبه اول دادگاه انقلاب حکم به محکوميت موکل به اتهام نشر اکاذيب داد که با اعتراض به رای صادره، پرونده به شعبه ۵۴ دادگاه تجديدنظر استان تهران ارسال شد.

ابوالمعالی ادامه داد: شعبه ۵۴ دادگاه تجديدنظر استان تهران مستقر در دادگاه انقلاب نيز پس از تشکيل جلسه و رسيدگی، رای بر برائت موکل صادر کرد.

وی گفت که در اين راستا اطلاعيه‌ای در سايت موسسه حقوقی وکلای فاطمه هاشمی منتشر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016