چهارشنبه 23 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
27 اردیبهشت» اسحاق جهانگیری رئیس شورا و کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران شدند
پرخواننده ترین ها

محمد هاشمی از کارگزاران کناره‌گيری کرد

محمد هاشمی گفت که بيش از يک ماه است که از تمام مسئوليت‌هايش در حزب کارگزاران کناره‌گيری کرده است.

محمد هاشمی، عضو موسس حزب کارگزاران، در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،با اعلام اينکه « الان بيش از يک ماه است که از تمام مسئوليت‌هايم در حزب کارگزاران کناره‌گيری کردم»، اظهار داشت: من استعفای خود را از اوايل شهريورماه به شورای مرکزی حزب دادم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی ادامه داد: من خودم رييس هيات موسس حزب کارگزاران سازندگی، دبير کميته سياسی، عضو کميته سياسی و عضو شورای مرکزی اين حزب بودم. تا قبل از اين‌ها حزب کارگزاران ترکيب منسجم و خاصی داشت ولی در دور جديد انتخابات که از شهريور ماه امسال اعضای آن مشخص شدند، تغييراتی در آن رخ داد.

هاشمی همچنين تصريح کرد: حدود ۳۰ نفر به اعضای شورای سرپرستی حزب اضافه شد. بايد توجه داشت که شرايط کشور شرايط خاصی است و حضور در حزب مسئوليت بالايی به حساب می‌آيد. من فکر کردم که نمی‌توانم در جمعی که انسجام فکری با آن‌ها ندارم حضور داشته باشم، به همين دليل کناره‌گيری کردم.

اين فعال سياسی خاطرنشان کرد که فعلا قصد تشکيل حزب جديد و يا فعاليت سياسی خاصی را ندارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016