شنبه 3 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

این بانوی ایرانی تبار از سوی اوباما بعنوان سفیر آمریکا در سوئد معرفی شد

azita-raji-212.jpg
انتصاب سفیر جدید ایالات متحده در سوئد با حواشی رسانه‌ای همراه بود
رادیو زمانه - «آزیتا راجی»، سفیر باراک اوباما در سوئد، از سوی روزنامه «تایمز» چاپ هندوستان به عنوان فردی «هندی‌ـ‌آمریکایی» مورد تقدیر قرار گرفت.

در همین حال، دبیر شورای ملی ایرانی‌آمریکایی‌ها در حساب توئیتر خود انتصاب نخستین «ایرانی‌ـ‌آمریکایی» به عنوان سفیر آمریکا را تبریک گفت.

این در حالی است که در وب‌سایت «کاخ سفید»، آزیتا راجی متولد تهران معرفی شده‌است که تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در ایران و سپس لوزان سوئیس گذرانده‌است و در آمریکا تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داده‌است. او با زبان‌های متعددی آشنایی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حالیکه معرفی راجی در وب‌سایت کاخ سفید اشاره‌ای به هندوستان نمی‌کند، روزنامه‌ تایمز هندوستان و نیز روزنامه‌های پاکستانی از او به عنوان یک هندی‌ـ‌آمریکایی‌ نام برده‌اند. در همین حال، گروه‌ها و سازمان‌های ایرانی در آمریکا نیز وارد جنجال رسانه‌ای شده‌اند تا از خاستگاه او به عنوان «ایرانی» دفاع کنند.

اگرچه شاید این انتخاب با حواشی چالش مرزی ایران و پاکستان در هم آمیخته‌باشد، اما هیچ‌یک از این منابع خبرگزاری به سوابق وی اشاره‌ای نکرده‌اند و تنها به سخن‌گفتن درباره ملیت او پرداخته اند. درحالیکه آزیتا راجی پیش از این معاون رئیس کمیته مالی ملی کنگره آمریکا، و یکی از اصلی‌ترین مهره‌های جذب کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی اوباما در سال ۲۰۱۲ بوده‌است.

azita-rajiiii.jpg
آزیتا راجی پیش‌تر معاون رئیس کمیته مالی ملی کنگره آمریکا بود


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016