جمعه 30 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

تمدید قرار بازداشت آرش صادقی

arash-sadeghi01.png
قرار بازداشت آرش صادقی برای مدت ۲ ماه دیگر تمدید شد و بازجوییهای وی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، قرار بازداشت آرش صادقی که از ۱۵ شهریور ماه بازداشت و به بند ۲-الف زندان اوین منتقل شده برای مدت ۲ ماه دیگر تمدید شد و قرار است بازجوییهای وی ادامه پیدا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یکی از نزدیکان ضمن اعلام این خبر به گزارشگر هرانا گفت: «اتهاماتی که به آرش صادقی اعلام کرده‌اند؛ اقدام علیه امنیت کشور، تبلیغ علیه نظام و فعالیت فیسبوکی عنوان شده است.»

آرش صادقی سال گذشته ۲۰ مهر ماه پس از حدود نوزده ماه انفرادی و آزار و اعتصاب غذا، از بند ۲۰۹ اطلاعات آزاد شد و قبل از اینکه یک سال کامل فرصت آزادی داشته باشد، پانزده شهریور ماه سال جاری بعد از یازده ماه آزادی، مجددا بازداشت و به بند دو- الف سپاه منتقل شد.

لازم به توضیح است آرش صادقی دانشجوی سابق دانشگاه علامه طباطبایی، غروب شنبه ۱۵ شهریور ۹۳ در محل کارش توسط نیروهای سپاه پاسداران بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016