پنجشنبه 2 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

امام جمعه تهران: رای مردم برای دولت مشروعیت نمی‌آورد

268034_351.jpg
دیگربان - کاظم صدیقی٬ امام جمعه موقت تهران گفته رای مردم عامل «مشروعیت» دولت‌ها نیست و تمرد از «اوامر» ولی فقیه تمرد از اوامر امام زمان محسوب می‌شود.

آقای صدیقی افزوده رمز موفقیت و پیروزی دولت در جمهوری اسلامی اجرای «فرامین و اوامر» رهبر است و هیچ مسئولی حق عقب‌نشینی ندارد.

به نظر می‌رسد وی این اظهارات کنایه‌‌آمیز را خطاب به حسن روحانی و دولت وی زده باشد که در یک سال گذشته عملکرد و برخی سیاست‌های آن با انتقاد محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حامیان علی خامنه‌ای پس از به قدرت رسیدن روحانی بار‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم به وی گفته‌اند مشروعیت وی به امضای ولی فقیه وابسته است نه رای مردم.

آنها همچنین از روحانی و دولت وی به خاطر تلاش برای برقراری رابطه با آمریکا و حل و فصل پرونده هسته‌ای تهران با دادن امتیاز‌های ویژه به طرف‌های غربی انتقاد می‌کنند.

این دسته از محافظه‌کاران گفته‌اند اجازه عقب‌نشینی از برنامه هسته‌ای و برقراری رابطه با آمریکا را به دولت نخواهند داد و در برابر آن خواهند ایستاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016