پنجشنبه 9 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تيم مذاکره کننده هسته ای ايران در استانبول، نشست با نمايندگان آلمان، فرانسه و انگليس

استانبول- ايرنا- تيم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ايران به سرپرستی سيدعباس عراقچی برای ادامه گفت وگوها با همتايان خود از آلمان، انگليس و فرانسه صبح پنجشنبه وارد استانبول شد.

به گزارش ايرنا، هيات ايرانی در فرودگاه استانبول مورد استقبال محسن مرتضايی فر سرکنسول ايران در استانبول قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباس عراقچی به همراه مجيد تخت روانچی امروز در استانبول با همتايان خود هانس ديتر لوکاس از آلمان، سايمون گس از انگليس و نيکلاس دوريوير از فرانسه پشت ميز مذاکره می نشينند.

حميد بعيدی نژاد مديرکل سياسی و امنيت بين الملل وزارت امور خارجه، داوود محمد نيا مشاور وزير خارجه، محمد اميری مدير کل امور پادمان های سازمان انرژی اتمی و نيز پژمان رحيميان از سازمان انرژی اتمی ساير اعضای تيم مذاکره کننده ايرانی در زوريخ هستند.

تيم مذاکره کننده ايرانی پيش از اين در روزهای سوم و چهارم بهمن با ديپلمات های آمريکايی گفت و گو و برخی موارد اختلافی را مرور کرده بود.

مذاکرات ايران و سه کشور اروپايی يک روزه است و طرفين طی نشست های صبح و عصر درباره موارد اختلافی با يکديگر گفت و گو خواهند کرد.

براساس اين گزارش، گفته می شود 'هلگا اشميد' معاون 'فدريکا موگرينی' مسوول سياست خارجی اتحاديه اروپا نيز در اين گفت وگوها حضور خواهد داشت.

نشست چهارجانبه معاونان وزير خارجه ايران و نمايندگان سه کشور اروپايی پنجشنبه شب پايان می يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016