پنجشنبه 9 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
7 بهمن» اتهام جديد به دولت: "تابعيت مضاعف"
پرخواننده ترین ها

نماينده تهران: انتظار داشتيم دولت از تصميم خود در انتخاب ابوطالبی عقب‌نشينی نکند

فارس ـ نماينده تهران در مجلس گفت: انتظار از دولت اين بود که از تصميم خود در انتخاب ابوطالبی عقب‌نشينی نکند و بهتر است دولت تدبير، جسارت همراه با تعقل و تعهد را در تصميمات خود مدنظر داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سيدمهدی هاشمی نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جايگزينی خوشرو به جای ابوطالبی به عنوان نماينده ايران در سازمان ملل، گفت: انتظار ما از دولت و وزارت امور خارجه اين بود که تدبيری که در مورد انتخاب حميد ابوطالبی به عنوان نماينده ايران در سازمان ملل انديشيده شده بود و اصرارهای دولت بر اين تصميم مورد پيگيری قرار داده و از موضع خود عقب‌نشينی نمی‌کرد.

وی افزود: آفت هر تصميم؛ ترديد، تغيير و تأخير است. آقايان دولت تدبير بايد در تصميمات خود از اين موارد جلوگيری کنند تا آفتی به تصميمات آنها وارد نشود و اگر در خصوص اين آفت‌ها اقدامی داشته باشند حداقل اقدام خود را توجيه کنند.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس اظهار داشت: دولت تدبير بايد جسارت خود را در تصميمات افزايش دهد و اين جسارت بايد تدبير، تعقل و تعهدهايی که به ملت دارد باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته اعلام شد که غلامعلی خوشرو به عنوان سفير ايران در سازمان ملل انتخاب شده و اين در حالی است که پيش از اين حميد ابوطالبی برای اين کار انتخاب شده بود و با مخالفت آمريکا دولت گرينه خود را تغيير داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016