شنبه 11 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

ثبت نام پسر محسن رضايی برای انتخابات فدارسيون گلف


علی رضایی در کنار پدرش محسن رضایی

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - انتخابات فدراسيون گلف تا قبل از پايان سال ۹۳ برگزار می شود.

با ثبت نام امير حمزه توسلی برای حضور در انتخابات فدراسيون گلف جمع نفراتی که شانس بالايی برای رسيدن به اين سمت را دارند به ۵ نفر رسيد.پيش از اين اژدر شهابی، کيکاووس سعيدی (رييس فعلی فدراسيون) علی رضايی و توفيق کابلی برای شرکت در اين انتخابات ثبت نام کرده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امير حمزه توسلی رياست هيات گلف تهران در دوره رياست اسحاقی را بر عهده داشت.ضمن اينکه برگزاری مهمترين جام بعد از انقلاب اسلامی در رشته گلف (جامی منتسب به گلف ستارگان) در دوره توسلی برگزار شد.

تورنمنتی که سر و صدای زيادی را به پا کرد و باعث شد تا نگاه ها به سمت اين رشته ورزشی تغيير زيادی کند.

امروز همچنين اژدر شهابی شخصی که پيش از اين عضو هيات رييسه و مشاور عالی رياست فدراسيون گلف را هم بر عهده داشته است برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد تا تنور شرکت در انتخابات گلف داغ تر از روزهای قبل شود.

فدراسيون گلف از آن دسته فدراسيون هايی است که در طول ۴ سال قبل حتی تا مرز نابودی هم پيش رفت.

عقب گرد اين رشته ورزشی که از اهميت بالايی برخوردار است و حتی به عقيده خيلی ها در بحث های ديپلماتيک هم نقش زيادی را بازی می کند در شرايطی اتفاق افتاده که اگر روی اين ورزش سرمايه گذاری اصولی شود می تواند آينده درخشانی را برايش متصور بود.

رشته ای که اين روزها حال و روزش در ايران اصلا خوب نيست و وضعيت آنقدر بد است که دفتر هيات گلف در تهران تبديل به انباری شده است!

علی رضايی پسر محسن رضايی هم يکی ديگر از کانديداها است و با توجه به اينکه گلف ورزشی بوده که از مسجد سليمان رشد کرده و رضايی هم اصالتا اهل اين شهرستان است شانس زيادی برای حمايت جنوبی ها برای حضور در انتخابات دارد و اصلا با پيشنهاد هيات های استان های جنوبی کشور وارد گود شده است.

اسم کيکاووس سعيدی هم که رييس فعلی اين فدراسيون است جزو کانديداها ديده می شود.فردی که فدراسيون در زمان رياست او رکود بزرگی را تجربه کرده است و عملکرد آن قابل دفاع نبوده است.

گلف رشته ای است که در ايران زياد به آن کمک دولتی نمی شود و شخصی که رييس فدراسيون می شود بايد توانايی و قدرت اين را داشته باشد تا با استفاده از حمايت های بخش خصوصی، اسپانسرها و بعضا هزينه شخصی مخارج فدراسيون را تامين کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016