یکشنبه 12 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
1 دی» طيف "جبهه پايداری" صدا و سيما عليه لاريجانی و ناطق نوری
پرخواننده ترین ها

ناطق نوری: انقلاب ما به يمن، سوريه، لبنان و عراق صادر شده

ایسنا ـ يک عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: برکات انقلاب اسلامی امروز در ايران و منطقه مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرنگار سياسی ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين ناطق نوری در مراسم گراميداشت سی و هفتمين سالگرد انقلاب اسلامی که صبح امروز در ترمينال يک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، به بيان خاطراتش از مراسم استقبال و ورود حضرت امام(ره) به کشورمان پرداخت و اظهار کرد:‌ البته قبل از ورود ايشان انقلابيون و رهبران انقلاب و مسئولان بالا نگران بودند و به ايشان می‌فرمودند که شما تشريف نياريد چراکه معلوم نيست بر سر هواپيمای شما چه بيايد و نگرانی فوق‌العاده‌ای دراين باره وجود داشت. اما امام(ره) با اتکا و اعتمادی که به خداوند داشتند، فرمودند من به ملتم قول دادم که در اولين فرصت بيايم و اگر قرار است بمانم بين ملت بمانم و اگر قرار است بميرم بين ملت بميرم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با مورد توجه قرار دادن نقش آيت‌الله بهشتی و مطهری و مرحوم بازرگان در مراسم استقبال از حضرت امام(ره) به ذکر خاطرات خود از وقايع پس از ورود حضرت امام به کشورمان پرداخت و اظهار کرد: وقتی امام(ره) می‌خواستند فرودگاه را ترک کنند و سوار ماشين شوند يکی از آقايان که از ملی‌گراها بودند و البته خيلی هم زحمت کشيده بودند چرا که هماهنگی با دولت آن موقع برای آمدن امام(ره) و فرودگاه با آنها بود، سوار ماشين بودند اما امام در لحظه سوار شدن به ايشان گفتند که تشريف بياوريد پايين و در واقع امام(ره) حواسشان جمع بود که از اين فرصت هيچ‌کس احتمالا بهره‌برداری نکند. خود ايشان جلو سوار شدند و مرحوم حاج احمد آقا نيز عقب نشستند و راننده هم آقای رفيق‌دوست بودند.

وی در ادامه به خاطر مربوط به خاطرات امام(ره) در بهشت زهرا و سخنرانی ايشان در اين مکان اشاره و در پايان سخنان خود اظهار کرد: برکات انقلاب اسلامی امروز در ايران و منطقه مورد مشاهده است و بيرون از کشور ما عزت اين انقلاب را می‌بينيم چنانچه امروز لبنان و حزب‌الله لبنان عزت دارد و حزب‌الله و سيد حسن نصرالله حرکات بسيار زيبايی انجام می‌دهند.

ناطق نوری خاطر نشان کرد: تمام اين آوازه‌ها و برکات از برکت امام بزرگوارمان است و همچنين می‌بينيم که انقلاب ما به يمن،سوريه، لبنان و عراق صادر شده است.

اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين گفت: خداوند ان‌شاء‌الله مقام معظم رهبری را برای ما محفوظ بدارد و ما را قدردان انقلاب بدارد و در اين انقلاب ما را پايدار نگه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016