یکشنبه 12 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حداد عادل: ارزش کارآمدی علوم انسانی در اداره امور کشور برای همه روشن نيست

مهر ـ رئيس شورای تخصصی و تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: هنوز ارزش کارآمدی علوم انسانی اسلامی برای اداره کشور بر همه روشن نيست و اين موضوع به عنوان يک فرهنگ در نيامده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



غلامعلی حداد عادل رئيس شورای تخصصی و تحول و ارتقا علوم انسانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرايط امروز علوم انسانی در کشور گفت: در حوزه علوم انسانی و اسلامی که مقام معظم رهبری تاکيد دارند بايد بومی و ناظر بر نياز های کشور باشد تا مسائل ما را حل کند، کار زيادی بايد انجام شود. مشکل علوم انسانی و اسلامی با علوم پايه مانند صنعتی و مهندسی فرق دارد.

وی افزود: برای تقويت علوم انسانی در کشور نيازمند بحث های انتقادی در زمينه مبانی علوم انسانی هستيم و در اين زمينه نيازمند کار زيادی هستيم لذا شورای تحول علوم انسانی با تصويب شورای عالی انقلاب فرهنگی چنين وظيفه ای را بر عهده دارد.

رئيس شورای تخصصی و تحول و ارتقا علوم انسانی اظهار داشت: هنوز ارزش کارآمدی علوم انسانی اسلامی برای اداره کشور برای همه روشن نيست و به عنوان يک فرهنگ در نيامده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016