جمعه 17 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

جمعی از دلوپسان مقابل وزارت امور خارجه تجمع کردند

139305142104487793358833.jpg
اعضای یک اتحادیه دانشجویی صبح امروز مقابل وزارت امور خارجه تجمع کردند.

میکائیل دیانی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تجمع امروز اعضای این اتحادیه دانشجویی مقابل وزارت امور خارجه اظهار داشت: اعضای این اتحادیه دانشجویی صبح امروز مقابل وزارت امور خارجه تجمع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خرداد، وی با اشاره به دلیل این تجمع مدعی شد: احساس می‌کنیم برخی به دنبال عادی کردن رابطه ایران با آمریکا در دستگاه دیپلماسی هستند. اعتقاد داریم روند یک ساله مذاکرات اخیر نتیجه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران نداشته است. حفظ منافع ملی و عزت اسلامی همواره باید به عنوان مسائل مهم در روند مذاکرات مورد توجه دستگاه دیپلماسی قرار گیرد اما مسیر طی شده در یک سال گذشته دربرگیرنده این دو مسئله نبوده ا ست.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: قدم زدن وزیر امور خارجه ایران با وزیر امور خارجه آمریکا به اقتدار کشورمان به عنوان جمهوری اسلامی ایران و ام‌القرای جهان اسلام ضربه می‌زند، لذا با حضور خود مقابل وزارت خارجه اعلام می‌کنیم تا رفتار و مسیر خود را در روند مذاکرات تغییر دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016