سه شنبه 28 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رئيس قوه قضائيه: توصيه‌ امريکا درباره فتنه‌گران ياوه‌گويی است

واحد مرکزی خبر ـ رئيس قوه قضاييه گفت: توصيه‌های نابجای وزارت امور خارجه امريکا درباره رفع حصر سران فتنه ياوه‌هايی بيش نيست.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آيت‌الله آملی لاريجانی امروز در کنگره فخر نور در خرم‌آباد با اشاره به دخالت‌های بی‌جای وزارت امور خارجه امريکا در امور داخلی کشورمان افزود: ما امروز به اتکای خون شهدا و بصيرتی که مردم در ۲۲ بهمن از خود نشان دادند، بار ديگر به وزارت خارجه امريکا و رئيس‌جمهور آن کشور می‌گوييم که شما هيچ غلطی نمی‌توانيد بکنيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی گفت: آن زمان که افرادی اين کشور را فروخته بودند، ديگر تمام شده است و امروز مردم ما حاضر نيستند که عزت خود را به پای کسی بريزند، زيرا ملت ايران ، ملتی شکست‌ناپذيرند که يک بار در هشت سال دفاع مقدس اقتدار خود را به خوبی نشان دادند.

رئيس قوه قضاييه افزود: ما اعتقاد داريم رسيدگی به پرونده فتنه‌گران بايد تحت ضابطه شرعی و قانونی باشد و وزارت امورخارجه امريکا بايد بداند توصيه‌های نابجای آنان برای ما ياوه‌گويی است و مسيری که ما تاکنون طی کرده و می‌کنيم، يک مسير دقيق قانونی و حقوقی بوده و اشکالی در آن نيست.

آيت الله آملی لاريجانی گفت: کسانی که بساط فتنه را در کشور باز کردند، خواسته يا ناخواسته راه برای اجانب باز کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016