سه شنبه 12 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

حسن عباسی: لیبرال‌ها منشاء فساد و فحشا در نظام هستند

دیگربان ـ حسن عباسی «فقر»٬ «فحشا» و «خرابی‌های» موجود در جمهوری اسلامی را ناشی از عملکرد «لیبرال‌ها» در ساختار سیاسی و اقتصادی این نظام معرفی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباسی گفته مشکل اساسی جمهوری اسلامی «بی‌عرضگی» و «کم‌کاری» مسئولان است و منشاء همه «خرابی‌ها» در ایران حتی در زمان احمدی‌نژاد هم «لیبرال‌ها» بوده‌اند.

وی با این ادعا کرده لیبرال‌ها از ابتدای انقلاب تا کنون در بدنه اقتصادی کشور «نفوذ» کرده‌اند٬ افزوده حزب‌الله اجازه نخواهد داد لیبرالیسم در ایران نهادینه شود.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر استادان لیبرال و مسیحی در دانشگاه‌ها بر دانشجویان اشاره کرده و گفته استادان علوم انسانی این مملکت علوم تثلیثی مسیحی را تدریس می کنند.

رئیس اندیشکده «یقین» همچنین مدعی شکست اقتصاد آمریکا شده و گفته مردم جهان از لیبرال‌ها خسته شده و به سمت سوسیالیست ها گرایش پیدا کرده‌اند٬ اما در ایران این‌گونه نیست.

وی از مقام‌های جمهوری اسلامی نیز به خاطر «وحشت» از اینکه اعلام کنند اقتصاد آمریکا در حال سقوط است٬ انتقاد کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016