پنجشنبه 14 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزیر علوم: تعداد دانشجویان ستاره‌دار و اساتید خانه‌نشین خیلی کم شده است

وزیرعلوم، تحقیقات و فن‌آوری گفت: تا جایی که به من گزارش شده، تعداد دانشجویان ستاره‌دار و اساتید خانه‌نشین خیلی کم شده است.
تعداد دانشجویان ستاره‌دار و اساتید خانه‌نشین خیلی کم شده است

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد فرهادی در پایان جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین اقدامات کمیته پیگیری دانشجویان ستاره‌دار و اساتید خانه‌نشین گفت: البته به طور رسمی کمیته‌ای برای این کار تشکیل نشد، اما پیگیری‌های مربوطه از سوی وزارتخانه با مراجع ذیربط صورت گرفته و در صورتی که این افراد مشکلی نداشته باشند، به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند و این همکاری همچنان ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با اشاره به اینکه در صورتی که این افراد مسائلی از لحاظ امنیتی نداشته باشند به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند، افزود: البته تا جایی که به من گزارش شده، تعداد افرادی که خانه‌نشین بودند؛ خیلی کم شده است.

وزیر علوم یادآور شد: برای پذیرش‌های این افراد در سال جاری نیز در حال بررسی هستیم که البته مراجع ذیربط باید نظر خود را بدهند. در صورت اعلام نظر مثبت این مراجع افراد مورد نظر به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند، اما باز هم یادآور می‌شوم که کمیته رسمی برای این کار در وزارتخانه وجود نداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016