سه شنبه 26 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بازداشت ۹ نفر در پرونده داروهای غير مجاز


عباس جعفری دولت آبادی

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگيری و بازداشت ۹ نفر به اتهام اهمال منجر به عفونت چشم و نابينايی تعدادی از شهروندان در دو مرکز درمانی تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، عباس جعفری دولت آبادی در اين باره اظهار کرد: دادستانی تهران بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه، سرپرست دادسرای جرايم پزشکی را مامور کرد تا ضمن بازديد از اين مراکز درمانی، بررسی لازم را صورت دهد و در همين راستا، با ارجاع پرونده به بازپرس، از متهمان، منازل برخی از آنان و مراکز درمانی مربوطه بازرسی به عمل آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که «در نتيجه اين بازرسی‌ها مقاديری اقلام دارويی غيرمجاز کشف شد»، افزود: علاوه بر ۹ نفری که در اين خصوص بازداشت شده‌اند، از شش نفر ديگر متهمان تحقيق به عمل آمده است و در حال حاضر متهمان با صدور قرار وثيقه و تامين آن، آزاد شدند.

به گزارش ايسنا به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب تهران،حسب گزارش‌های واصله، با پيگيری‌های قضايی از يکی از بيمارستان‌های ديگر تهران که‌ چند نفر از بيماران به نحو مشابه صدمه ديده‌ بودند، مقاديری اقلام دارويی غيرمجاز کشف شد که بازپرس پرونده، در حال رسيدگی به اين موضوع نيز است.

جعفری دولت‌آبادی همچنين گفت: برای برخی از مسوولان مرتبط با امور بهداشت و سلامت که در اين زمينه اهمال و سهل‌انگاری کرده‌اند، پرونده قضايی تشکيل شده است. وی هم‌چنين خاطرنشان کرد: دادستانی با تمامی جرايم مربوط به حوزه سلامت و بهداشت عمومی به طور قاطع برخورد خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016