شنبه 15 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بروجردی: پروتکل الحاقی در بیانیه لوزان بی‌اعتبار است

13920523151453695_PhotoL.jpg
محمد‌جواد ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به خاطر آنچه «ابهام‌ها»٬ «نقاط ضعف» و عبور از «خطوط قرمز» نظام در بیانیه «لوزان» نامیده شده٬ به مجلس فرا خوانده خواهند شدند.

تعداد قابل توجهی از نمایندگان محافظه‌کار مجلس در نخستین روز کاری در ایران در مصاحبه با رسانه‌ها از وجود «ابهام» در بیانیه مذکور سخن به میان آورده و گفته‌اند ظریف را به مجلس فرا خواهند خواند.

علاء‌الدین بروجردی٬ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته توافق در خصوص پذیرش پروتکل الحاقی در بیانیه «لوزان» از نظر مجلس «اشتباه» بوده و «بی‌اعتبار» است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بروجردی افزوده محمد‌جواد ظریف به دلیل «نقض قانون» به مجلس احضار خواهد شد.
حسین نقوی حسینی٬ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس هم بحث تحریم‌ها در بیانیه «لوزان» را مبهم دانسته و گفته لغو یک‌باره تحریم‌ها در این بیانیه زیر سئوال است.

نقوی حسینی افزوده «راستی آزمایی» آژانس یک شبه انجام نخواهد شد و ممکن است شش ماه، یک سال و یا پروسه‌ای چند ساله برای آن از سوی غربی‌ها مطرح شود.
دیگر نمایندگان محافظه‌کار مجلس نیز با انتقاد از برخی مفاد بیانیه مذکور گفته‌اند تیم مذاکره کننده ایران باید توضیحات بیشتری درباره جزئیات توافق ارائه دهد.

آن‌ها می‌گویند متن فارسی و انگلیسی بیانیه «لوزان» با یکدیگر تفاوت دارد و امیرحسین قاضی‌زاده٬ عضو «جبهه پایداری» هم گفته برای نمایندگان متن انگلیسی ملاک خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016