یکشنبه 6 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

اعلاميه حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات) به مناسبت روز جهانی کارگر ١٣٩٤

اول ماه مه روز جهانی کارگر، امسال در زمانی فرامی‌رسد که جنبش کارگری ايران با جنب‌وجوشی بيشتر و اراده‌ای قويی‌تر از سال‌های پيش پای فرا گذاشته و با استقامتی تحسين‌برانگيز به دنبال بازيابی حقوق از دست رفته خود است. هر روز خبری از تظاهرات، تحسن و مبارزه کارگران دلير و زحمتکش از شهرهای بزرگ و کوچک ايران به گوش می‌رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تنها کارگران ايران نيستند که برای بازيابی حقوق از دست رفته خود، خسته از وضع موجود، بپا خواسته و تلاش می‌کنند. به هر سوی که بنگريم فرهنگيان، پرستاران و ديگر اقشار شريف و زحمتکش ايران را می‌بينيم که خسته از بی‌عدالتی و تبعيض، خسته از وعده‌های توخالی و به تعويق افتاده، خسته از اين‌همه غارت و به هدر رفتن ثروت‌ها و فرصت‌های ملی، دوش بدوش کارگران ايران تاب ادامه وضع موجود را نداشته و برای احقاق حقوق خود و تغيير وضع موجود بپا خواسته‌اند.

حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات) ضمن شادباش روز جهانی کارگر و ابراز بهترين آرزوها برای دست‌يابی کارگران ايران به حقوق از دست رفته‌شان از همه هم‌وطنان خود مخصوصاً معلمان، پرستاران و دانشجويان می‌خواهد که هم‌وطنان دلير خود کارگران شريف و زحمتکش ايران را نه‌تنها در روز کارگر که در همه روز و همه‌وقت تنها نگذاشته با شرکت در تظاهرات آرام و مسالمت‌آميز آنان همدلی و حمايت خود را از خواسته‌های به‌حق آنان به‌نظام سراپا ظلم و ستم و تبعيض جمهوری اسلامی و همه جهانيان نشان دهند.

کارگران، فرهنگيان، پرستاران، دانشجويان هم‌وطنان دلير از هر قشر و طبقه‌ای که هستيد، در ايران همراه هم شويد که اين درد مشترک جز با حمايت و پشتيبانی از خواسته‌ای به‌حق هم درمان نمی‌شود. تنها با به هم پيوستن و حمايت از حقوق حقه يکديگر است که همه ما به حقوق خود و آن جامعه آزاد و پويائی که آرزويش را داشته و داريم خواهيم رسيد و سايه شوم بی‌عدالتی، تبعيض و استبداد دينی از ايران اهورائی ما رخت بر خواهد بست.

به اميد آن روز جهانی کارگر بر کارگران ايران و جهان شاد و فرخنده باد.

پاينده ايران
زنده باد ملت ايران

حزب مشروطه ايران (ليبرال دمکرات)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016