یکشنبه 6 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

درگيری لفظی حسينيان با رحمانی فضلی در مجلس

پس از اظهارات وزير کشور در جلسه علنی امروز در مورد پولهای کثيف ميان روح‌الله حسينيان نماينده تهران و رحمانی فضلی به صورت لفظی درگيری به وجود آمد.

به گزارش ايسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که به منظور صحبت در خصوص پولهای کثيف در جلسه علنی امروز مجلس حضور داشت اظهار کرد که صحبت‌های وی مورد تحريف قرار گرفته است و برخی از رسانه‌ها به آن دامن زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در اين خصوص ابوترابی که رياست جلسه را بر عهده داشت از وی درخواست کرد که توضيح دهد اما وی بيان داشت که با توجه به اين که صحبت‌هايش تحريف شده چه حرفی می‌تواند داشته باشد و بايد قوه قضاييه در اين زمينه صحبت کند.

اما با توجه به اصراری که در جلسه وجود داشت وی درخواست کرد تا اسلايدی که برای ارائه گزارش در موضوع جلسه آماده شده بود به نمايش درآيد و وی با اشاره به آنها به سخنان خود ادامه دهد. اما حجت‌الاسلام ابوترابی فرد که رياست جلسه را بر عهده داشت اظهار کرد‌: اين جلسه اقتضای طرح اين مباحث را ندارد و بايد در جلسات ديگری مورد رسيدگی قرار گيرد.

بنابراين رحمانی فضلی به سخنان خود با قاطعيت ادامه داد و در پايان حجت‌الاسلام ابوترابی به وی گفت که از نمايندگان عذرخواهی کند. رحمانی فضلی هم اظهار کرد که به دليل انتشار، بد مطالبم اگر شما ناراحت شده‌ايد عذرخواهی کنم.

در نتيجه هنگامی که صحبت‌های وزير کشور به پايان رسيد تعداد زيادی از نمايندگان دور وی جمع شده بودند که در اين هنگام روح‌الله حسينيان نماينده تهران با صدای بلندتری با رحمانی فضلی صحبت می‌کرد و البته ساير نمايندگان نيز صحبت‌هايی را با وزير داشتند. نهايتا با پا درميانی نمايندگان وزير کشور جلسه مجلس را ترک کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016