دوشنبه 7 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

محکومیت پلیس به پرداخت دیه به ۱۲۸ کشاورز مصدوم در جریان ناآرامی‌های اصفهان

301zhx3.jpg
س از گذشت دو سال از درگیری‌های اصفهان اعلام شد: پلیس ۱۲۸ کشاورز را مصدوم کرده بود
دیگربان - ابراهیم مهرانفر٬ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان از محکومیت پلیس به پرداخت دیه به ۱۲۸ کشاورز مصدوم در جریان ناآرامی‌های سال ۱۳۹۱ شرق اصفهان خبر داد.

آقای مهرانفر گفته حکم دادگاه نظامی در خصوص پرداخت دیه به مصدومان پرونده اعتراضات کشاورزان اصفهان توسط دیوان عالی کشور تائیده شده است.

وی افزوده حکم جهت اجرا در اختیار اجرای احکام دادسرای نظامی اصفهان قرار گرفته و پیگیری‌های لازم برای پرداخت دیه شکات توسط نیروی انتظامی، به‌عمل خواهد آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته این مقام مسئول بر اساس حکم شعبه دوم دادگاه نظامی یک اصفهان دیه ۱۲۸ شاکی این پرونده باید از سوی نیروی انتظامی پرداخت شود.

اسفند ماه سال ۱۳۹۱ نتجمع کشاورزان شهر «خوراسگان» استان اصفهان با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد که در آن زمان سپاه پاسداران دولت احمدی‌نژاد را به عنوان متهم اصلی این حوادث معرفی کرد.

ناآرامی در استان اصفهان پس از شکستن لوله آب انتقالی اصفهان به یزد در اعتراض به قطع شدن آب کشاورزان این استان و بی‌اعتنایی مسئولان به این اعتراض‌ها آغاز و با دخالت پلیس به اوج خود رسید.

در آن زمان محمد مهدی اسماعیلی٬ معاون سیاسی‌ امنیتی وقت استاندار اصفهان اعلام کرده بود در این درگیری‌ها تنها ۳۵ نفر زخمی شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016