سه شنبه 9 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

چه کنيم که ما را ز تدبير شما نااميد می کنند! نامه "مسیحا"، یکی از طرفداران پرسپولیس به حسن روحانی

جناب آقای روحانی رياست محترم جمهوری

با سلام

نمی دانستم اين رنجنامه را خطاب به شما بنويسم يا به نام رئيس دفترتان يا معاون اولتان يا برای آقای حسنی خو مدير کل حراست وزارت ورزش يا برای دلسوزی که توان تغييری در دولت دارد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيک می دانم که آنقدر مشغول و گرفتار موارد مهم و حساس هستيد و آنقدر اولويت های واجبتری جهت خدمت به خلق اين سرزمين داريد که گرفتن وقتتان حتی برای چند ثانيه هم انصاف نيست ولی به هر حال چه کنم که ما را زتدبيرتان نا اميد می کنند.

آقای رئيس من يکی از مليون ها هوادار تيم فوتبال پرسپوليس تهران هستم که از بچگی طرفدار قرمزها بوده ام و اخبارشان را دنبال کرده ام و با آنها زندگی کرده ام ، شاد شده ام ، خنديده ام و اشک ريخته ام.

آقای رئيس من و خيل عظيم هواداران پرسپوليس از تدبير وزارت ورزش و جوانان نااميد شده ايم و کار اين روزهايمان زير و رو کردن نوشته جات ورزشی است تا شايد سطری از اميد لابلای آنها بيابيم و مرهم زخم هايمان کنيم ولی دريغ که از وزارت تحت امرتان فقط بلاست که بر سر ما ميبارد.

آقای رئيس عملکرد بسيار ضعيف وزارتخانه ی ورزش در مديريت باشگاه پرسپوليس که منجر به تغييرات مداوم مديريتی در اين باشگاه بزرگ شده است ما را به ستوه آورده است و نتايج آن نيز بر کسی پوشيده نيست و جالبتر آن است که مديران وزارتخانه حتی مسووليت انتخاب های سست خود را بر عهده نمی گيرند!

بيش از دو سال از عمر دولت می گذرد و وزارتخانه ای که در ابتدا اعلام می کرد "به دليل مصوبه مجلس حتی اگر بخواهد هم، نمی تواند به پرسپوليس کمک کند" و آمال و اميد هواداران را برای در آمدن از باتلاق سوء مديريت به واگذاری تيم در بورس و مزايده پيوند زده بود، پس از ۲ سال شعار دادن، در نهايت همه ی خريداران را فاقد اهليت تشخيص داد و دوباره مدعی باشگاهداری شد و از همان مجلس تقاضای تغيير قانون را نمودند تا اين وسط فقط ما هواداران قربانی سو مديريت وزارتخانه و مجلس باشيم ! و احساس مسخره شدن و تحقيرمان را در خود بريزيم و حل کنيم و شکيبا باشيم.

آقای رئيس شرمنده ام که شما را هم در وضع موجود مقصر می دانم چرا که به نظر اين حقير، حضرتعالی مشاوران خوبی در حوزه ی ورزش نداشتيد چرا که هواداران دولت يازدهم همواره ضعف مفرط دولت حضرتعالی را در حوزه ی ورزش به نگرفتن رای اعتماد دو نامزد اولتان از مجلس، برای اين پست ارتباط ميدادند ولی متاسفانه کارنامه ی آقای دکتر سجادی "کانديد دوم وزارت ورزش" که ايشان هم نتوانست از مجلس رای اعتماد بگيرد در انتخاب اخير هيئت مديره پرسپوليس بسيار سياه و بحث بر انگيز بوده است! و کوس رسوايی آن مدت هاست به گوش ها آشنا شده!

دستچين کردن افراد بسيار کم توان برای اداره اين باشگاه آخرين دستاورد آقايان بوده است. واقعا جای تعجب دارد که در حضور مديران کارآزموده و امتحان پس داده ای مانند آقای دکتر دادکان و آقای مهندس عابدينی و يا ... با کدام منطق و با کدام تفکر انتخاب های فعلی توجيه پذير است؟

آقای رئيس بکارگيری مديران توانمند در سطوح پايين تر تنها زمانی توسط مديران رده بالا انجام شدنی است که آنها به توانايی خود اعتماد داشته باشند و موفقيت مديران رده پايين تر را به کمرنگ شدن نقش و موقعيت خود تفسير ننمايند ولی ظاهرا مديران ناتوان فعلی وزارتخانه از ترس موفقيت مديران شايسته در ويترين بزرگ پرسپوليس، ترجيح می دهند از افراد کم توانتر و وابسته تر استفاده کنند!

ما هواداران پرسپوليس جزء دلواپسان نيستيم و هنوز به تدبير دولت شما اميد داريم ولی دلواپس تيمی هستيم که در گرداب سوء مديريت و تنگ نظری مديران وزارت ورزش رو به اضحملال است و ما شاهد نفس های آخر خاطرات چندين ساله امان می باشيم ، ضرب الاجل پايان اميد ما مدتی است که آغاز شده است.
آقای رئيس از اينکه وقت شما را که بايد صرف اولويت های مهم و کلانی همچون محيط زيست ، آب ، حقوق شهر وندی، مذاکرات اتمی،تورم، بيکاری و رکود و ... ميشد را گرفتم پيشاپيش عذر می خواهم و اميدوارم دلسوزی در دولت شما پيش از آنکه شما نامه را دريافت کنيد اقدامی شايسته نمايد.

مسيحا


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016