پنجشنبه 11 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

چفيه خامنه ای به کدام شاعر رسيد؟ (تصویر)

شب گذشته يکی از شاعران از رهبر انقلاب تقاضای چفيه ايشان را کرد، که معظم له با روی باز آن را به اين شاعر هديه کردند.

فارس: رضا نيکوکار از شاعران که چند سالی است در محضر رهبر انقلاب حضور داشته و به شعرخوانی می پردازد، ضمن اشاره به برنامه شعرخوانی شاعران که به شکل سالانه همزمان با شب ميلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود، اظهار داشت: شب گذشته در جمع شاعران شعری با اين مطلع: "گفتند از شراب تو ميخانه‌ها به هم/خُم‌ها به وقت خوردن پيمانه‌ها به هم"، را خواندم، و فرصتی دست داد تا خدمت حضرت آقا برسم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيکوکار با بيان اينکه از ايشان درخواست دريافت چفيه را کردم که رهبر انقلاب با روی باز آن را تقديم کردند، افزود: پس از درخواست بنده اين چفيه را با روی باز به بنده دادند و من به عنوان تبرک دريافت کردم.

نيکوکار با اشاره به شعرخوانی در محضر رهبری گفت: پس از اينکه غزل را خواندم، ايشان از بنده سوال فرمودند: فقط غزل می‌گوييد؟ پاسخ دادم بله، فرمودند: "مجموعه‌ای را منتشر کرده‌ايد؟" که در مراسم ديشب مجموعه شعرم با نام «خواب مشترک» را تقديم ايشان کردم ، معظم له فرمودند: اين شعری که خوانديد باعث شد از ابتدا تا انتهای کتابتان را بخوانم".

گفتنی است مجموعه شعر رضا نيکوکار با نام « خواب مشترک» از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016