شنبه 13 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

يک ايرانی به وسيله گانگسترهای مالزی کشته شد

کوالالامپور – ايرنا – پليس مالزی روز شنبه از کشته شدن يک مرد ايرانی بدنبال حمله گانگسترهای اين کشور به وی در خيابان 'کبون بونگا' شهر پينانگ در شمال شرق مالزی خبر داد.

به گزارش ايرنا، 'اسدالله نباتی کار' ۵۲ ساله شهروند ايرانی روز چهارشنبه بدنبال حمله گانگسترهای مالزی به وی از ناحيه سر و سينه مجروح و در بيمارستان پينانگ بستری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پليس مالزی روز شنبه اعلام کرد که اين ايرانی براثر جراحات وارده در بيمارستان درگذشت.

رهگذران اين شهروند ايرانی را در حالی که به شدت مصدوم شده بود در باغ گياه شناسی يافته و با آمبولانس به بيمارستان منتقل کردند.

پليس براساس اسناد يافت شده اعلام کرد اين شهروند ايرانی برای چند سال در مالزی زندگی و کار کرده است.

به اعتقاد پليس اين شهروند ايرانی کتک خورده و مورد سرقت قرار گرفته است. پليس تلاش دارد از طريق دوربين های مدار بسته به سرنخ هايی از اين جنايت دست يابد و از افرادی که اطلاعاتی دارند خواست با نزديکترين ايستگاه پليس تماس بگيرند.

ايرانيان به عنوان دومين گروه پرجمعيت گردشگران مالزی از غرب آسيا در سال ۲۰۱۴ شناخته شدند و با ۷۲ هزار و ۲۶۴ گردشگر حدود ۱۵۹ ميليون و ۴۷۶ هزار و ۳۲۴ دلار درآمد برای دولت مالزی ايجاد کردند.

مالزی به رغم کشوری گردشگرپذير که سالانه پذيرای ۲۵ ميليون گردشگر خارجی است از امنيت کافی برخوردار نيست و در بيشتر روزها می توان شاهد خبرهايی از ايجاد مزاحمت برای گردشگران در رسانه ها يافت.

سرقت پول و گذرنامه از بدو ورود به فرودگاه، حمله جوانان در بخشی هايی از مالزی به زنان گردشگر، آدم ربايی ها در ايالت صباح و انتقال آن ها به جنوب فيليپين برای باج گيری تا قتل گردشگران از وقايعی است که هر سال برخی گردشگران خارجی در مالزی شاهد آن هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016