دوشنبه 15 تیر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
30 اردیبهشت» پشت‌پرده خريد هواپيمايی ترک توسط زنجانی
3 اسفند» روايتی از چک بازی‌های مرتضوی و زنجانی
پرخواننده ترین ها

قاضی صلواتی مامور رسيدگی به پرونده بابک زنجانی شد

وکيل‌ مدافع بابک زنجانی از ارجاع پرونده موکلش به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب خبر داد.

رسول کوهپايه‌زاده اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با تاکيد بر اينکه از بيان جزييات به دليل اين که هنوز رای قطعی صادر نشده معذورم، ادامه داد: اين پرونده به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارجاع شده و قاضی پرونده، آقای صلواتی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با بيان اين که مهمترين عنوان اتهامی بابک زنجانی اخلال در نظام اقتصادی کشور است درباره‌ تعداد عناوين اتهامی موکلش گفت: من هنوز موفق نشدم کيفرخواست را مطالعه کنم ولی مهمترين عنوان اتهامی همين است.

کوهپايه‌زاده اصفهانی درباره‌ زمان احتمالی تعيين وقت رسيدگی به پرونده بابک زنجانی گفت: اين پرونده نزديک به ۲۰۰ جلد است. خواندن هر کدام از آنها زمان‌بر است و من فکر نمی‌کنم برای حداقل زودتر از دو ماه ديگر تعيين وقت شود.

وی در پاسخ به اين سئوال که آيا شما تنها وکيل اين پرونده هستيد گفت: فعلا من اعلام وکالت کرده‌ام، اما اين که بعدا وکلای ديگری اضافه شوند يا خير به انتخاب موکل است.

وکيل مدافع بابک زنجانی با بيان اين که کيفرخواست موکلش يکی دو ماه پيش صادر شده در پاسخ به اين سئوال که آيا وجود اين فاصله زمانی برای تعيين شعبه رسيدگی کننده به پرونده طبيعی است؟ گفت: با توجه به حجم سنگين پرونده و حساسيت موضوع، اين امر طبيعی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016