سه شنبه 6 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علم الهدی: برخی مردم و مسئولان با رهبر زاويه دارند

دیگربان ـ احمد علم الهدی٬ امام جمعه مشهد با انتقاد از تفکر و عقيده سياسی برخی مردم و مقام‌های دولتی گفته «فساد» در جامعه ايران رو به گسترش است.

آقای علم‌الهدی گفته «قابل قبول نيست که نظام ما، نظام ولايی باشد، ولی بينش يک عده و حتی برخی از مسئولان کشوری، بينش ليبرال دموکرات باشد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی آن‌دسته از مردم و مقام‌هايی که چنين باوری دارند را «کافر مسلمان» خوانده و گفته «ليبرال دموکراسی يعنی انکار بيش از ۵۰ درصد رسالت پيغمبر.»

به گفته وی «افرادی که چنين تفکراتی دارند در حقيقت بيش از ۵۰ درصد، بحث مديريت اجتماعی پيغمبر را نفی می کنند.»

علم‌الهدی اضافه کرده افرادی که می‌گويند مساله حجاب و امر به معروف و نهی از منکر يک مساله شخصی است «درک درستی » از مديريت فرهنگی ندارند.

اين روحانی محافظه‌کار با ابراز نگرانی از گسترش «فساد» در جامعه ايران اين مساله را ناشی از اختلاف عقيده برخی مردم و مسئولان با رهبر عنوان کرده است.

وی گفته «متوليان فرهنگی کشور ما در بحث پدافند فرهنگی هيچ گونه احساس مسئوليتی نمی کنند و تنها علتش زاويه پيدا کردن برخی مسئولان با رهبری است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016