جمعه 9 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

فرش قرمز برای لوران فابیوس، "موسیو ایدز"! (+ تصویر)

تیتر اول روزنامه وطن امروز
vatanEmrzHIV.JPG
یک نفر پیش از پرتاب تخم‌مرغ به سمت ماشین فابیوس بازداشت شد
وبلاگ ناظران رادیو فرانسه - در پی سفر لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه به ایران، تعدادی از معترضین این سفر در مقابل فرودگاه مهرآباد تجمع کردند. به گفته این افراد که خود را "دانشجو"معرفی می‌کنند، در پی درگیری با پلیس ضد شورش، پلیس به آنها حمله و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده است. این برخوردها به گفته این معترضین به بازداشت 5 تن از آنان منجر شده است.
همچنین اکران یک فیلم مستند پیرامون رابطه لوران فابیوس و ایدز نیز توسط پلیس امنیت ایران لغو شده است.

این افراد مدعی هستند که لوران فابیوس یکی از عوامل ارسال خون‌های آلوده به ایدز در دهه 60 خورشیدی از یک کمپانی فرانسوی به ایران بوده است.

لوران فابیوس نخست وزیر وقت فرانسه طی یک پروسه قضایی در دادگاه‌های فرانسه از دخالت در ارسال خون‌های آلوده به چند کشور دنیا از جمله آلمان، عربستان، عراق و ایران، بی‌گناه اعلام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استقبال شهرداری تهران از فابیوس + عکس
خبرآنلاین - شهرداری تهران با نصب بنرهایی با روش خود به استقبال از فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه رفت. شهرداری تهران که پیش از این در جریان توافق ژنو نیز بنرهای "صداقت آمریکایی" را در سطح شهر نصب کرده و با این روش نارضایتی خود را از روند مذاکرات اعلام کرده بود حالا همزمان با سفر وزیرامور خارجه فرانسه به ایران، بنرهایی در سطح شهر نصب کرده که خبر از برگزاری مراسمی برای بازخوانی پرونده خون های آلوده به همراه نمایش فیلمی با عنوان "چندقطره خون" می دهد. مراسمی که البته کنسل شد.

15-7-29-1113.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016