چهارشنبه 14 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

شکايت پسر عطالله مهاجرانی از وزير نفت احمدی‌نژاد


مسعود میرکاظمی وزیر نفت محمود احمدی نژاد

سيد محمد محسن مهاجرانی فرزند عطالله مهاجرانی وزير فرهنگ و ارشاد رييس دولت اصلاحات از شکايت خود عليه وزير نفت احمدی‌نژاد خبر داد.

به گزارش ايلنا، پس از انتشار اخباری مبنی بر دست داشتن محسن مهاجرانی فرزند عطالله مهاجرانی در پرونده دکل گمشده از سوی وزير نفت احمدی‌نژاد وی توضيحاتی را در اين خصوص ارائه کرد. اينجا را بخوانيد

که متن آن به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدتی است در رسانه های کشور، به اشاره يا گاه به تصريح از اينجانب نام می برند و مرا متهم به نقش داشتن درسوءاستفاده در معامله دکل نفتی گمشده می نمايند. اگر چه در اين پرونده بنايم بر سکوت و بی توجهی به افتراهای موجود در رسانه ها بوده، ولی گويی سکوت اينجانب موجب تجری جريانی خاص که خود متهم اصلی در موضوع دکل گم شده اند، در تداوم و گسترش افترا شده است. اين هم راه و رسم ويژه کشور ماست که اتهامی بدون اين که در دادگاهی بررسی و يا حکمی صادر شده باشد، در معرض افکار عمومی قرار می گيرد، رسانه ای می شود، فرد و يا بستگان او در رسانه ها با انواع انگ ها و اتهامات رنگ و وارنگ مواجه می شوند و مجالی برای دفاع باقی نمی ماند.

بعضی چهره‌های مرموز سياسی- اقتصادی و برخی رسانه های وابسته به نهادهای خاص که مدعی اصول گرايی اند، با مطرح کردن نام اينجانب و عنوان آقازادگی و تسری اتهام به بستگانم و ارتباط دادن موضوع دکل گم شده با فعاليت های قانونی اينجانب در کشور، درصدد فرار به جلواند و می خواهند برای کارهای خلاف قانون همفکران و حاميان خود در غارت بيت المال مفری پيدا کنند. که صدالبته وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِينَ.

اينجانب سيد محمدمحسن مهاجرانی اعلام می کنم که کليه فعاليت های اقتصادی من در چارچوب قوانين تجاری جمهوری اسلامی ايران بوده است. اينجانب تمامی اتهامات مطرح شده در رسانه ها پيرامون هرگونه نقش مستقيم يا غيرمستقيم در دکل گم شده را تکذيب می کنم. اينجانب از ارسال پرونده دکل گم شده به دادگاه استقبال می کنم و آمادگی تمام دارم تا در دادگاه مسوول پرونده به هر پرسش و استفساری پاسخ دهم، البته حق تعقيب قضايی افترا زنندگان را هم برای خود محفوظ می‌دارم. وکلای اينجانب بزودی شکايتی عليه مفتريان، به طور خاص وزير نفت دولت پاکدست سابق تقديم دستگاه قضايی خواهند نمود.

و آخر دعوانا أن الحمد لله ربّ العالمين

سيد محمد محسن مهاجرانی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016