چهارشنبه 14 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

آمادگی ايرلاين‌ها برای برقراری پرواز مستقيم ايران - آمريکا

انا ـ دبير انجمن شرکت‌های هواپيمايی از آمادگی کامل ايرلاين‌ها برای برقراری پرواز مستقيم ايران-آمريکا خبر داد.

مقصود اسعدی سامانی با بيان اينکه شرکت‌های هواپيمايی توانمندی برقراری پرواز مستقيم ميان دو کشور را دارند، افزود: خوشبختانه ظرفيت راه‌اندازی اين خط هوايی در کشور وجود دارد و هواپيماهای مورد نياز نيز برای انجام اين امر فراهم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: برقراری پرواز مستقيم ايران-آمريکا منوط به برقراری روابط سياسی و ديپلماسی و همچنين موافقت‌نامه‌های دوجانبه برای اين امر است.

اسعدی سامانی عنوان کرد: با توجه به فراهم بودن آمادگی برقراری اين پرواز از سوی ايرلاين‌ها و از طرفی وجود بازار مناسب برای انتقال مسافر، در راه‌اندازی خط مستقيم هوايی ميان دو کشور هيچ مانعی وجود ندارد و در صورت تصميم به چنين امری، ايران آمادگی لازم را دارد.

به گفته دبير انجمن شرکت‌های هواپيمايی، اکنون به اکثر کشورهای اروپايی از ايران پرواز مستقيم انجام می‌شود و در ماه اخير نيز پرواز مستقيم ايران-پرتغال برقرار شد.

وی درباره مذاکرات با روسيه برای خريد هواپيما نيز اظهار کرد: شرکت‌های هواپيمايی متناسب با قيمت و کيفيت مورد نظر خود حق انتخاب دارند. هر چند که در گذشته به علت وجود تحريم‌ها حق انتخاب‌ها نيز کم بود.

اسعدی سامانی همچنين تاکيد کرد که پس از باز شدن فضای تبادلات تجاری در پی توافق هسته‌ای، شرکت‌های هواپيمايی سعی دارند بهترين هواپيماها را خريداری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016