دوشنبه 9 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

شعار مرگ بر آمریکا از دیوارها پاک می شود + عکس

سرویس سیاسی فردا؛ در روزهای اخیر اتفاق جالب توجهی که در سطح شهر تهران افتاده، پاک کردن شعارهای مرگ بر آمریکا از دیوار های شهر است. البته صبح امروز این عملیات پاک سازی به دیوارهای سفارت سابق آمریکا نیز رسید و شعارهای مرگ بر آمریکا از دورتادور دیوار سفارت پاک شد.

margbamricpak.JPG



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سازمان بسیج دانشجویی:
پاک‌کنندگان شعار مرگ بر آمریکا نجس می‌شوند

دیگربان - سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به گزارش‌ها مبنی بر پاک کردن شعار «مرگ بر آمریکا» از روی دیوار سفارت سابق آمریکا در تهران اعلام کرد این شعار «برای همیشه زینت بخش دیوارهای لانه جاسوسی خواهد ماند.»

در اطلاعیه این سازمان که روز دوشنبه منتشر شده٬ آمده «آمریکا در حکم عین نجاست است و اگر کسی قصد پاک کردن آن را داشته باشد خود نجس خواهد شد.»

در اطلاعیه مذکور آمده «کسانی که گمان می‌برند با توافقات هسته‌ای می‌توانند خواب آشفته حضور مجدد آمریکا در کشور را تعبیر کنند٬ بدانند مستکبرین هیچ پای‌بندی به تعهدات خود نخواهد داشت.»

این اطلاعیه افزوده «اگر این توافق‌نامه خود به دلیل دیگری برای مرگ بر آمریکا گویی ملت ایران تبدیل نشود، عامل حذف آن هم نخواهد بود.»

سازمان بسیج دانشجویی در پایان اعلام کرده که انتشار چنین اخباری را تلاش برخی «برای عادی سازی رابطه با آمریکا و تخریب چهره تشکل‌های ارزشی» ارزیابی می‌کند.

روز گذشته شماری از سایت‌های محافظه‌کار از پاک شدن شعار «مرگ بر آمریکا» از برخی دیوار‌های شهر تهران خبر داده بودند که این خبر بازتاب‌های فراوانی در فضای مجازی داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016