چهارشنبه 11 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
22 مرداد» تیم رسانه‌ای بی‌بی‌سی وارد تهران شد
پرخواننده ترین ها

بی‌بی‌سی فارسی برای دقایقی در ایران رفع فیلتر شد

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد می‌گوید مسئولان در حال بررسی علت رفع فیلتر "بی‌بی‌سی" فارسی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ خبرگزاری فارسی "بی‌بی‌سی" عصر روز سه شنبه برای چند دقیقه‌ رفع فیلتر شد.

حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره علت رفع فیلتر سایت بی بی سی فارسی گفت: پیگیری موضوع رفع فیلترینگ به هیچ وجه ارتباطی به وزارت فرهنگ و ارشاد ندارد و وزارت ارشاد در باره این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او ادامه داد: کمیته رفع فیلترینگ سایت‌ها در اختیار دادستانی کشور است و مسئولان آنجا مستقر هستند. همچنین برای ما مشخص نیست که چنین اتفاقی از سوی کدام مرجع صورت گرفته است. اما بعید می‌دانیم که تصمیمی برای رفع فیلترینگ سایت بی‌بی‌سی فارسی گرفته شده باشد و احتمال می‌دهیم این مسئله به دلیل اختلال در سیستم‌های مخابراتی و ماهواره‌ای کشور است.

نوش‌آبادی در پایان افزود: ما در مقطعی شروع به مسدود کردن سایت‌های غیر مجاز کردیم، اما بعد به ما اعلام شد که مسئولیتی در این رابطه نداریم. در نتیجه باز هم تاکید می‌کنم که اگر چنین تصمیمی گرفته شده باشد بر عهده مقامات ذیربط بوده و ارتباطی با وزارت ارشاد ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016