شنبه 14 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اعتراض خانواده روح الامینی به رای دادگاه سعید مرتضوی ثبت شد


سعید مرتضوی

تهران - ایرنا - وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی از اعتراض خانواده روح الامینی نسبت به رای دادگاه سعید مرتضوی خبرداد و گفت: این اعتراض در زمان حاضر در دادگاه ثبت شده است.

میرمجید طاهری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، افزود: لایحه تکمیلی خود را به زودی به دادگاه ارایه می کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی ادامه داد: خانواده روح الامینی به بخشی از حکم سعید مرتضوی که به آنان مربوط می شود، اعتراض کردند.

وی درخصوص اظهارات سعید مرتضوی دادستان سابق تهران مبنی براینکه پیش تر به این مورد در چندین جلسه رسیدگی شده است، گفت: این موضوع صحت ندارد؛ اگر این موضوع قبلا مورد رسیدگی قرار گرفته بود، دلیلی برای تشکیل دادگاه وجود نداشت.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا استدلال شما توجه دادگاه تجدیدنظر را جلب می کند یا نه، اظهار داشت: ما استدلال و دفاعیات خود را داریم و فکر می کنیم استدلال مان درست و قانونی است.

وی ادامه داد: اعتقادمان این است مراجع تجدیدنظر به این استدلال، توجه کنند.

به گزارش ایرنا، رسیدگی به بخشی از پرونده سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی در ۶ جلسه برگزار شد.

در این جلسات بخشی از پرونده شکایت سازمان تامین اجتماعی و همچنین شکایت عبدالحسین روح الامینی پدر یکی از کشته شدگان حادثه کهریزک مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان سابق تهران در پرونده شکایت ولی دم یکی از کشته شدگان حادثه کهریزک(روح الامینی) با اتهام معاونت در قتل، تبرئه و در پرونده سازمان تامین اجتماعی به یک سال حبس( ۶ ماه تعلیقی) و رد مال محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016