شنبه 18 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

خرید ایرانی ها از این دو سایت پرفروش آنلاین آمریکایی ممکن شد

ebay-amazon.JPG
به گزارش فارس، حسین مهری در نشست خبری به مناسبت روز جهانی پست از همکاری جدید شرکت پست ایران با فروشگاه‌های بین‌المللی ebay و Amazon خبر داد و گفت: از این پس شهروندان ایرانی می‌توانند از این فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی خرید کنند و کالای خود را در ایران تحویل بگیرند.

مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران افزود: در همین راستا، پست صحبت‌هایی را نیز با ارائه دهندگان خدمات پستی پیک و فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی از جمله دی جی کالا و پیک بادپا آغاز کرده است که به وسیله پستچی‌های شرکت پست کالا به دست مشتری برسد.

وی گفت: در همکاری پست و دو شرکت ebay و Amazon به دلیل تحریم یک شرکت واسطه انتخاب شده که هزینه را از دلار به ریال تبدیل و هزینه پست و هزینه گمرک را نیز محاسبه و دریافت می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: در مرحله بعد از این طریق بتوانیم کالای فروشگاه‌های ایرانی را نیز به خارج از کشور صادر کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* اختصاص یک ایمیل پست به هر خانواده

مهری در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: شرکت پست برای هر خانواده ایرانی یک ایمیل پستی ایجاد خواهد کرد که تمام قبوض خدماتی به این ایمیل ارسال شود.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران افزود: به این ترتیب سیستم کاغذی حذف می‌‌‌شود هم اکنون 186 هزار کاربر ایمل پستی دارند که رقم کمی است.

*صدور اتوماتیک شناسانه برای هر کودک

مهری از ثبت‌نام 130 تا 140 هزار کارت هوشمند ملی توسط پست خبر داد و گفت: همچنین طرحی به صورت آزمایشی در چند شهر در حال اجرا است که به محض تولد کودک در بیمارستان اطلاعات وی ثبت و به پست ارسال شود و شناسنامه دو روز بعد در در خانه تحویل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016