سه شنبه 21 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

عضو کمیسیون برجام: مجلس برجام را تایید نکرده است، افراد خود را به تجاهل نزنند


حسین نجابت

عضو کمیسیون برجام مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور گفت: دولت لایحه نداده بود که منتظر تصویب کلیات مجلس باشد ما کلیات طرح تعیین چارچوب های اجرای برجام را به تصویب رسانده ایم.

حسین نجابت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه خوشحالیم کلیات برجام در مجلس تصویب شد، گفت: متاسفانه پس از تصویب کلیات طرحی درباره تعیین چارچوب‌های اجرای برجام، رسانه‌های خبری تیتر زدند که مجلس کلیات برجام را تصویب کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس نه برجام را تائید کرده و نه تکذیب؛ گزارش کمیسیون برجام در مورد نقاط مثبت و منفی توافق در مجلس قرائت شده و کلیات طرحی که می‌خواهد چارچوب‌های اجرای برجام را مشخص کند نیز به تصویب رسیده است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: در مقدمه طرح برجام آمده است دولت در صورتی که بخواهد داوطلبانه برجام را اجرا کند، باید این چارچوب ها را رعایت نماید.

وی تصریح کرد: به عبارت دیگر مسئولیت اجرای برجام به عهده دولت است چون لایحه به مجلس نداد که ما کلیات برجام را رد یا تصویب کنیم.

نجابت گفت: اختلافات دیروز نمایندگان در صحن علنی مجلس نیز بر سر این بود که محدودیت‌های دولت در اجرای برجام چگونه باشد و آیا این محدودیت‌ها به صورت شفاف بیان شود یا مبهم.

وی ادامه داد: عده‌ای معتقد بودند این طرح نمی‌تواند ضامن اجرای دقیق برجام باشد و به همین دلیل گفتگوهایی پیش آمد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه مجلس وارد تائید یا تکذیب برجام نشده است، گفت: عده‌ای خود را به تجاهل می‌زنند و اعلام می‌کنند که مجلس کلیات برجام را به تصویب رسانده است که این اظهارات کاملاً غلط است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016