شنبه 30 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

تیتر‌فروشی روزنامه همشهری

t_2337_400x280_hamshahri.jpg
روزنامه همشهری که وابسته به شهرداری تهران است در اقدامی عجیب تیتر یک روز شنبه ۳۰ آذر ۹۴ را به وزیر بهداشت فروخت.

بنا به اطلاعاتی که از درون موسسه همشهری به دست خبرنگار اعتماد ملی رسیده است، روزنامه همشهری در اقدامی غیر حرفه ای و کم سابقه تیتر اصلی صفحه اول امروز خود را با قیمتی میلیاردی به بخشی از مجموعه وزارت بهداشت که به دستور مستقیم وزیر بهداشت «حسن قاضی‌زاده هاشمی» در پی تجمیع بیمه‌های درمانی هستند فروخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منبع آگاهی در موسسه همشهری به اعتماد ملی خبر داد که این اقدام در راستای زمینه چینی برای آماده کردن افکار عمومی برای سیاست‌های هاشمی وزیر بهداشت در زمینه بحث بیمه‌ها صورت گرفته است. این منبع آگاه افزود: وزیر بهداشت قصد دارد با تجمیع بیمه‌ها کمبودهای مالی وزارتخانه خود را جبران کند و به همین منظور با تشکیل ستادی اقدامات رسانه‌ای را در این زمینه سامان داده است که یکی از این اقدامات خرید تیتر یک روزنامه همشهری بوده که در آن در اقدامی عجیب تر خواهان نظرسنجی پیامکی از مردم عادی در مورد یک موضوع تخصصی شده است.

بنا به گزارش اعتماد ملی پیش از این نیز در محافل سیاسی بحث رابطه استراتژیک و نزدیکی قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت با مجموعه نزدیک به محمدباقر قالیباف شهردار تهران مطرح بود. نزدیکی‌ای که برخی گمانه‌ها در مورد تلاش این جمع برای انتخابات آینده ریاست جمهوری را تقویت کرده بود. حال با این تیترفروشی این گمانه زنی ها تقویت شده است خصوصا این که در چند ماه گذشته مجموعه رسانه ای نزدیک به سردار محمد باقر قالیباف ،شهردار تهران، با بزرگ‌نمایی حرکت های پوپولیستی وزیر بهداشت تلاش در برندسازی برای وی داشتند.
با توجه به این که روزنامه همشهری با بودجه عمومی شهرداری منتشر می شود باید منتظر ماند و دید که شورای شهر تهران و دیگر نهادهای نظارتی چه واکنشی در مقابل این تیترفروشی روزنامه همشهری از خود نشان می‌دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016