پنجشنبه 5 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

جایزه مرکز بین المللی حقوق بشر در ایران به داریوش اقبالی اهدا شد

مرکز بین المللی حقوق بشر در ایران (ICHR) جایزه حقوق بشری خود را به داریوش اقبالی، خواننده و فعال اجتماعی ایرانی، اهدا کرد. این جایزه در جریان مراسم بنیاد آینه در تورنتو به داریوش اهدا شد.

مرکز بین المللی حقئوق بشر هر سال در حوزه های مختلف به افرادی که فعالیت و تاثیر قابل توجهی به ارتقای ارزش های حقوق بشری و بهود وضع حقوق بشر در خاورمیانه دارند جایزه حقوق بشری سال را اهدا می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اردشیر زارع زاده مدیر اجرائی مرکز بین المللی حقوق بشر می گوید که این مرکز یکی از جوایز سال گذشته را به داریوش اختصاص داد چرا که داریوش از آهنگ و هنر خود در راستای آگاهی رسانی در جامعه استفاده می کند بطوریکه آهنگ های او مورد توجه بسیاری از فعالین حقوق بشر قرار گرفته است، او همچنین با تاسیس بنیاد آینه و تلاش برای ریشه کنی اعتیاد و کمک به معتادین کمک قابل توجهی به جامعه می کند، بنیاد آینه در حال رشد است و تلاش دارد در بعد آگاهی رسانی در زمینه معضلات و مشکلات مربوط به اعتیاد و ارتقای فرهنگ مبارزه با اعتیاد فعالیت خود را گسترش دهد. ما اقدام او را بسیار مثبت و مهم دانستیم و این جایزه را به او اهدا کردیم.



داریوش به دلیل اینکه در سال گذشته نتوانست در مراسم سالانه مرکز حضور داشته باشد ابن جایزه امسال به او داده شد. دیگر برنده جایزه سال گذشته آقای محمد صدیق کبودوند فعال حقوق بشر کرد ایرانی بود که همچنان در ایران در زندان به سر می برد.

جایزه سال ۲۰۱۵ امسال در روز ۱۳ دسامبر در مراسم سالانه مرکز به برنده سال اهدا خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در مراسم امسال می توانند به سایت مرکز (www.humanrightsintl.com) مراجعه کنند یا با شماره زیر تماس بگیرند:
۱-۸۸۸-۹۰۸-۷۳۱۷


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016