پنجشنبه 5 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

چگونگی مقایسه ساخت سلاح هسته‌ای و ساخت یک عینک توسط مشاور قاسم سلیمانی

بی بی سی - حسن کریم‌پور، مشاور عالی قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، در ایران گفته است که "ساخت یک سلاح هسته‌ای از ساخت یک عینک آسانتر است."

رسانه‌های ایران امروز پنجشنبه (۲۶ نوامبر ۵ آذر) گفته‌های آقای کریم‌پور را که در کرمان سخنرانی کرده، منتشر کرده‌اند.

مشاور فرمانده سپاه قدس سپاه گفته: "استفاده و نگهداری از سلاح هسته‌ای از سوی رهبری حرام اعلام شده است... این حرامی سر جای خودش، ولی اگر رهبری این حرام را بردارند من به عنوان یک محقق می‌گویم ساخت یک سلاح هسته‌ای از ساخت یک عینک آسانتر است."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نیروی قدس سپاه زیر مجموعه‌ای از نیروهای پنج‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران است. این نیرو مسئولیت فعالیت‌های نظامی برون‌مرزی را بر عهده دارد.

آقای کریم‌پور درباره توان دفاعی ایران گفته است "جمهوری اسلامی ایران ۱۴ دپوی زیرزمینی به نام ۱۴ معصوم در عمق ۳۰ تا ۵۰۰ متر در اختیار دارد."

او درباره توضیح این دپو گفته است: "در این دپوها به هر میزان که تجهیزات لازم باشد نه یکی و نه دو تا بلکه به هر میزان نیاز باشد، اگر از هر کشوری به سمت ایران یک موشک شلیک شود این مراکز به‌ صورت اتوماتیک تمام مراکز مهم کشور حمله‌کننده را موشک‌باران می‌کند."

مشاور عالی سپاه قدس گفته "روی کره زمین تنها کشوری که تمام مساحت کشورش را پازل ۲۰ کیلومتر در ۲۰ کیلومتر قرار داده و وسطش پدافند گذاشته که اگر تعداد این پدافندها به ۵ هزار و ۵۰۰ عدد برسد، سامانه پدافندی کشور تکمیل می‌شود." به گفته آقای کریم‌پور "ایران در حال حاضر ۳هزار و۵۰۰ پدافند آماده دارد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016