دوشنبه 9 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

احمد جنتی: روحانی انتظار داشت رهبر مانع اجرای لایحه امر به معروف و نهی از منکر شود

احمد جنتی٬ دبیر شورای نگهبان گفته محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی مخالف لایحه «امر به معروف و نهی از منکر» بودند و روحانی «انتظار» داشت رهبری مانع اجرای این لایحه پس از تصویب شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای جنتی این مطلب را در نخستین نشست ستاد «امر به معروف و نهی از منکر» بیان کرده است.

وی گفته در زمان محمود احمدی‌نژاد «لایحه‌ای تهیه و به احمدی‌نژاد داده شد که وی این لایحه را همان‌طور کنار گذاشت و هرچه از سوی ستاد پیگیری می‌شد، توجهی نمی‌کردند.»

دبیر شورای نگهبان افزوده حسن روحانی هم پس از تصویب این لایحه در مجلس «نامه‌ای درباره مشکلات این لایحه {به رهبر} نوشت و انتظار داشت حضرت آقا جلوی آن را بگیرند.»

جنتی اضافه کرده رهبری هم این لایحه را «به هیات حل اختلاف ارائه دادند و آیت‌الله {محمود} شاهرودی نقش موثری داشت تا این لایحه بالاخره تصویب شد.»

این روحانی محافظه‌کار در بخش دیگری از سخنان خود گفته علی خامنه‌ای با اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر زیر نظر رهبری فعالیت کند٬ مخالف است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016